FelixDLJ Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Har skaffet meg to ny Sapphire 5850 skjermkort nå, men sliter litt med å få til en 3x Crossfire. Jeg har totalt 3 bridger, men alle bridgene er for to kort (alstå to tilkoblinger) alas typen her: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=586924 Det viste seg å ikke passe, ettersom Sapphire kortene ikke har to spots til å koble sammen broene. Det jeg lurte på var om noen her vet hvor jeg kan få tak i en 3x Crossfire bro, eller eventuelt vet om et slikt oppsett i det hele tatt er mulig. Slenger inn noen bilder for å gjøre det litt enklere å forstå. Har en 1200W PSU fyi Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 sett det med 2 cf i midten , en bro opp en bro ned. :-) 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 Virker som de 2 nederste kortene bare støtter 2x crossfire siden de bare har en cf kontakt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. september 2011 Rapporter Del Skrevet 22. september 2011 sett det med 2 cf i midten , en bro opp en bro ned. :-) This! Lenke til kommentar
FelixDLJ Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2011 Sorry for sent svar, har stresset litt med å bytte kabinett nå i det siste for bedre luftflyt! Anyways, takk for hjelpen - en bro opp og en ned funker utmerket, selv om det kanskje strekker litt i bridgen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå