Drugstar Genius Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Har ett 35" dekk og var i skogen og lekte litt med pajeroen så fikk jeg en stein kjilt fast i felgen og knuste bremseskiva og styrestaget og lagde ett lite hull i felgen, noen som vet hva jeg kan gjøre får å fikse felgen ? Den ligger til salg så ville hatt den ferdig fortest mulig. Felgen er i aluminium. Fikk en til å sveise det men det funket ikke, ellers har han bommet på hullet. Endret 22. september 2011 av Vivarin Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det lå et firma på Elverum som var spesielister på reparasjoner av alu felger men det er mange år siden så det er ikke sikkert de fremdeles er i drift. Ikke husker jeg navnet heller men de var rene trollmenn med aluminium. Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Det lå et firma på Elverum som var spesielister på reparasjoner av alu felger men det er mange år siden så det er ikke sikkert de fremdeles er i drift. Ikke husker jeg navnet heller men de var rene trollmenn med aluminium. Det var bare det at jeg bor langt unna Elverum. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hørt om posten? Det er et firma som frakter pakker fra a til å mot at du betaler et gebyr. Har eksistert rimelig lenge faktisk den posten. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Østfold Felgteknikk, best of the best! http://www.ont-as.com/ De rettet iallefall mine felger, og det ble seende slik ut: Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Bor i Kristiansand, får se om jeg kan få sveist det selv iløpet av dagen hvis ikke noen andre kommer med andre innspill om hvordan jeg kan gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå