Jan Erik Engan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Peterbilt Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kun litt justering av lys/støyfjerning/oppskarping. Link til bildesiden Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg sier bare, guttær og dyre leketøy ;o) Liker forsåvidt kompet, men føler at bakgrunnen er mer fremtredende enn motivet... Mulig å fjerne trærne over snuta? Fine farger i bakgrunnen, men litt blass i motivet... ønsker omvendt ;o) 3´er herfra Lenke til kommentar
Per Solberg Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tror komposisjonen blir bedre med mindre luft bak bilen og mer luft foran bilen. Som nevn av 'annegrethe' så er det forstyrrende bakgrunn. Kanskje du kunne sløre trærne litt generelt og fjerne de helt over panseret og taket? Ellers synes jeg det er en ganske ordinær (og kjedelig) avfotografering av et objekt. Ble mye negativt dette Jan Erik men jeg vet du kan bedre og jeg vet du tåler å høre min mening. :-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Jeg sier bare, guttær og dyre leketøy ;o) Liker forsåvidt kompet, men føler at bakgrunnen er mer fremtredende enn motivet... Mulig å fjerne trærne over snuta? Fine farger i bakgrunnen, men litt blass i motivet... ønsker omvendt ;o) 3´er herfra Takker for innspill Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Tror komposisjonen blir bedre med mindre luft bak bilen og mer luft foran bilen. Som nevn av 'annegrethe' så er det forstyrrende bakgrunn. Kanskje du kunne sløre trærne litt generelt og fjerne de helt over panseret og taket? Ellers synes jeg det er en ganske ordinær (og kjedelig) avfotografering av et objekt. Ble mye negativt dette Jan Erik men jeg vet du kan bedre og jeg vet du tåler å høre min mening. :-) Nei nå ble jeg sint..hehe Bakgrunnen hadde blitt slik uansett vinkel,sånn er det i skog...men noe gode forslag forøvrig er det jo.Skal se på en fristilling Endret 22. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Skikkelig tøft! Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Få denne opp på en høyde i flott kveldslys så har du mye spennende å jobbe med! Enig i det de andre kommer med av pirk. Litt halos rundt noen trær også som du bør kikke på. Pirker litt på det så du begynner holde øye med ovenrgangene når du drar i spakene igjen ;-) Av det jeg liker er at du har tatt bildet fra en slik vinkel at både side og frront kommer godt frem og dermed skaper litt dimmensjoner i bildet. Rett fra siden eller front gir aldri det utrrykket du har fått til her slik sett.... 1 Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Meget bra, må være meget fornøyd han som eier bilen,litt av et dyr denne bilen!! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Der var gromsaken igjen ja! Har muligens sett denne fra deg før, men kanskje i annen utgave! Uansett et flott og skarpt gjensyn! 4'er for bilen! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Nydelig motiv her Jan Erik. Må si meg enig at skogen bak ødlegger en del. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Skikkelig tøft! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Få denne opp på en høyde i flott kveldslys så har du mye spennende å jobbe med! Enig i det de andre kommer med av pirk. Litt halos rundt noen trær også som du bør kikke på. Pirker litt på det så du begynner holde øye med ovenrgangene når du drar i spakene igjen ;-) Av det jeg liker er at du har tatt bildet fra en slik vinkel at både side og frront kommer godt frem og dermed skaper litt dimmensjoner i bildet. Rett fra siden eller front gir aldri det utrrykket du har fått til her slik sett.... Takker og gode tips er alltid velkomment Espen.Har ikke sett denne siden i fjor sommer,rett ved her jeg bor.Utfordringen min nå om dagen er ny stasjonær med en 24",og det gir nye utfordringer ang behandling,så pirket er helt legitimt og helt på sin plass.Gjelder å finne denne rette måten å behandle på,som er helt annerledes enn ved gamle digit,hvor ofte små pirk forsvant pga av liten fil..nå ser en det med engang bilde er lastet opp..ja burde jo egentlig sett det før også med den størrelsen på skjermen.En annen ting er att jeg er noe usikker på fargene da jeg ikke vet om jeg har fått stilt inn den rett..ikke råd til dyre Spyder 3,eller hva det heter ennå.Så får trø litt forsiktig i oppskarpingen her ser jeg ja.Takker for konstruktiv kritikk Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Meget bra, må være meget fornøyd han som eier bilen,litt av et dyr denne bilen!! Takker..ja kan vel kalles trucken's Harley, og andre snadder merker.Spesielle trucker,er håndlaget alle som en..kommer ett i morgen med den spesifikke serienr på bilen Der var gromsaken igjen ja! Har muligens sett denne fra deg før, men kanskje i annen utgave! Uansett et flott og skarpt gjensyn! 4'er for bilen! Takker..joda på gamle digit,men ikke så stor som her og noe annerledes behandlet er dette bildet også Nydelig motiv her Jan Erik. Må si meg enig at skogen bak ødlegger en del. Takker...kan da være enig i det med skogen...har sett på en utgave med bluret bakgrunn,men akkurat kommet hjem fra langtur i dag,så får ta fatt på det i morgen Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg likte denne jeg. På min skjerm er bildekvaliteten helt upåglagelig, både skarphet og farve. Nå er ikke jeg så opptatt av bakgrunnen og noe vil det jo alltid være. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Jeg likte denne jeg. På min skjerm er bildekvaliteten helt upåglagelig, både skarphet og farve. Nå er ikke jeg så opptatt av bakgrunnen og noe vil det jo alltid være. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg