MilKman' Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei! Regner med at dette var rette stedet å poste denne, så jeg kjører på; Om jeg kommer med ulovlig, økonomisk informasjon, så si fra! I det siste har jeg mottat ca 10.000 kr fra NAV i sykepenger. Dvs over ca. 5-6 måneder. (Det er pga yrkeskade, for de som lurer). På denne utbetalingen fikk jeg litt over 5.000 kr. Er det noen spesiell grunn for at jeg plutselig får halvparten av det jeg vanligvis har fått? Har det noe med skatt å gjøre el.? Det kræsjer litt med regninger og budsjett, så har jeg lov til å dra en tur unnom NAV og "klage"? Mvh CjC Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du er selvsagt i din fulle rett til å stikke innom og spørre etter grunnen til at det har endret seg, skulle bare mangle!!! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sykepenger går over til rehabiliteringspenger (Eller kanskje det heter arbeidsavklaringspenger nå) etter en tidsperiode som vanligvis er et år. Differansen er 34 % (Fra 100 til 66). Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Sykepenger går over til rehabiliteringspenger (Eller kanskje det heter arbeidsavklaringspenger nå) etter en tidsperiode som vanligvis er et år. Differansen er 34 % (Fra 100 til 66). Hmmm jeg er fortsatt 100% sykemeldt, da jeg fortsatt er i opptrenignsfasen etter skaden, og ikke har mulighet eller tid til å jobbe :\ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hjelper ikke. Du får bare sykepenger i 52 uker. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Hjelper ikke. Du får bare sykepenger i 52 uker. Men jeg har ikke mottatt i 52 uker Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da er det ikke det som har skjedd. Har du ringt NAV? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Da er det ikke det som har skjedd. Har du ringt NAV? Planen var å ringe imorgen og kontakte saksbehandler. Jeg kan oppdatere når jeg finner ut noe mer : ) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ring tidlig på dagen, du. Seint på fredag er når _alle_ prøver å få tak i folk. 1 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Ringte til NAV idag, og saken var slik at; Jeg hadde levert sykemelding en dag for sent, så jeg fikk halvparten igår, og resten får jeg 28-30 september. Takk for hjelpen! : ) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Ah, there you go. Flott at det løste seg! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå