appelsinbrus Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Håper jeg poster dette rett sted... Skulle hatt meg et litt billig sveiseapparat. Skal brukes litt til bil, men mest til å lage skulpturer, pyntegjenstander og møbler. Metallet kommer til å være fra 2 mm til 1 cm tykt, og kanskje mer; metall med rust og rustfritt stål. Noen tips til hva jeg bør gå for? Lenke til kommentar
Rippler Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvor mye penger har du planer om å bruke på det? Jeg ville kjøpt industrikvalitet og legge et par ekstra kroner i det for å ikke å få et kjipt billig apparat som har lav tomgangsspenning og ujevn justering av trømmen. Helst 3-fas om du har muligeten til det. Selv har jeg gode erfaringer med ESAB apparater, men er kanskje ikke i den prisklassen du tenkte på ? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Vet ikke hva ESAB-apparater koster, men jeg hadde i grunnen tenkt 2-4k kr eller der omkring. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 http://www.mamut.net/verktoyimport/subdet20.htm Det bruker jeg. Godt apperat til oss "noobs". Husk at du må ha gass og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå