jeanette roger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 1 VANN Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) 1 VANN Beskrivelse: ja et vann v lier,prøvde få til litt tåkedis her men,kunne godt fått noen tips om få frem tåke på bilde uten redigering smil Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden I PS gå til filter/render/clouds og så edit/fade;) Ikke gjort så nyøe her da.Klikk bare på bildet og du vil se det større i KOMMENTER I FORUMET under ditt bilde;) Endret 22. september 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Likte dette imari godt Jeanette:) 1 Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jepp, dette var kjempefint.... 1 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Et spennende og stemningsfylt bilde, likte husene i bakgrunn. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Spesielt og spennende uttrykk. Nesten litt "mangedimensjonalt", positivt ment! God 3'er! (alltid spennende å se bildene dine - keep up the creative work)! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 tusen takk alle sammen det var masse hyggelige komentarer,ettersom jeg ikke har min vanlige pc og programmer,var det ikke like lett jobbe m bilde,men skal prøve det du sier Jan erik.. likte bilde bedre når jeg så det igjen faktisk.. Lenke til kommentar
EirikFoto Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Nydelig bilde Er det tatt ved Lier som ligger nærme Drammen? Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Nydelig bilde Er det tatt ved Lier som ligger nærme Drammen? tusen takk Erik,ja det stemmer Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Likte dette imari godt Jeanette:) tusen takk Ferdinan,hyggelig høre Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Spesielt og spennende uttrykk. Nesten litt "mangedimensjonalt", positivt ment! God 3'er! (alltid spennende å se bildene dine - keep up the creative work)! tusen takk,for hyggelig kommentar smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg