Gå til innhold

Hvilken gaming mus er best? STEM HER!

Hvilken er best?  

94 stemmer

1. 1. Razer (R.) SteelSeries (S.) Logitech (L.) ROCCAT (.RO) Microsoft (.M) Saitek (.SA)

• R.Mamba
    • R.Deathadder
    • R.Diamondback
    • R.Naga
    • R.Imperator
    • R.Lachesis
    • R.Orochi
      0
    • R.Abyssus
    • S.Sensei
    • S.Xai
    • S.Diablo III
      0
    • S.Kinzu
    • S.Ikari
    • S.World of Warcraft
      0
    • L.MX518
    • L.G300
      0
    • L.G400
    • L.G500
    • L.G700
    • L.G9
    • RO.Kone
    • RO.Kova
      0
    • RO.Pyra
      0
    • M.Sidewinder X3
      0
    • M.Sidewinder X8
    • M.IntelliMouse Explorer 3.0
    • Q.5K Pro
    • Q.OM-75 Pro
      0
    • SA.Cyborg
      0
    • SA.GM2400
      0
    • Ace Edge 3200
    • Mionix Naos 5000

Anbefalte innlegg

Hei til dere som nettopp har kasta musa i veggen eller skal ta opp spilling for alvor!

Jeg tenkte at dere som er på utkikk etter ny mus kan skjekke denne tråden og finne ut hva våre forummedlemmer synes er den beste datamusen til spilling slik at dere slipper å lete og lage nye tråder for å finne ut hvilken dere skal kjøpe :)

Jeg var litt usikker på om jeg skulle la dere få stemme på flere modeller eller bare gi dere èn stemme hver, så for nå gir jeg dere bare èn stemme. Make sure it counts!

Om dere kommer på noen jeg har glemt så må dere bare si ifra så skal jeg legge de til.

EDIT: Ordnet avstemmingen, og endrer til flere stemmer slik at man kan anbefale andre datamuser man har prøvd.

Endret av CuteOne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har en følelse av at flesteparten kommer til å avgi den siste gaming-musen de kjøpte som det 'beste produktet'.

Har endret det slik at man kan stemme på flere av alternativene, i tilfelle man har andre gaming muser man kan anbefale :)

Ja, for dette var jo en fin avstemning :roll:

"Beklager, det oppstod en feil.

[#10355] Du må gi din stemme i hvert spørsmål i avstemningen. "

(dvs. man må faktisk stemme på en mus fra hver fabrikant sånn som du har laget avstemningen)

Beklager. Første pollen min men har endret det nå, så det skal fungere :)

Endret av CuteOne
Lenke til kommentar

Har prøvd gamingmus fra Razer, Steelseries, Logitech osv, alle mye dyrere enn en intellimouse... Allikevel havner jeg alltid tilbake på intellimouse explorer 3.0! Har nesten aldri måtte bytte den ut før plastikken/gummilaget er slitt vekk og musa ikke ser ut :tease:

Endret av HFidelity
Lenke til kommentar

Godt å se at det er noen "old schoolere" enda (intelli 3.0) :D

IntelliMouse 3.0 synest jeg er veldig bra og enkel. Prøvde den på et lite LAN ;)

Har brukt den i 5-6 år no. Kommer aldri til å bytte. Eneste som minnet litt om den var Razer Deathadder.

Deathadder er den nåværende musen jeg har :) Er ekstremt glad i den og synes den er på samme nivå som IntelliMouse og kanskje litt bedre :D

Lenke til kommentar

Deathadder for life! Har testa en del andre og vurdert å kjøpe SteelSeries Sensei, men holder meg til Deathadderen!

Hva med å legge til samme avstemning for tastatur? Er dog ikke like mange som bryr seg om tastaturet... :p

Den er gulle go den :) Tastatur må bli en annen tråd. Er bare å sette opp om du vil :)

Intelli 3.0 har eg hatt lenge, og kjem aldri til å bli bytta ut! Solgte PCn min for 3 mnd sidan, men nekta å selga den og.

Hahahaha! Føler med deg:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...