Gå til innhold

iPhone 5 - Rykter, fakta og diskusjon!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som jeg er veldig spent på, er om dette med Zoogue og deres gratis iPhone 5-cases hadde et poeng i går... Jeg liker ikke utseendet på iPhone 4, og hadde jeg likt å sett at de faktisk hadde gjort om hele designet. Men når Zoogue plutselig gir bort cases (+$5 porto), så tyder det muligens på det motsatte.

Lenke til kommentar

Nå husker jeg ikke helt hvordan forventningene var nå iPhone 3G ble oppgrader til 3GS, men er egentlig ikke sammenlignbart.

I tillegg er det godt over et år siden forrige lansering, i motsetning til 3G og 3GS som faktisk ble lansert med under ett års mellomrom.

Lenke til kommentar

Og ikke minst hvor lønner det seg å bestille? På Applestore allerede i kveld, eller på den "lokale" sjappa?

Umulig å si. Vi vet ikke en gang når den blir tilgjengelig. ;)

Hmm. Utifra at Applestore er nede, og utifra iPad2 kan man vell bestille på Applestore allerede i kveld?

UAnsett lønte seg den gangen å vente på Elkjøp fikk de inn lokalt.

Men kanskje det er anderledes med iPhone og iPad når det kommer til mengde?

Og ikke minst hvor lønner det seg å bestille?

Det lønner seg naturligvis å vente noen få mnd og prisen vil være endel lavere - Få som er nødt til å kjøpe med en gang. Dette gjelder alle produkter - det er økonomist et meget dårlig valg å kjøpe med en gang et produkt kommer i hyllene

Jada Jada - men nå er det ikke jeg som skal betale... :)

Lenke til kommentar

Hmm. Utifra at Applestore er nede, og utifra iPad2 kan man vell bestille på Applestore allerede i kveld?

UAnsett lønte seg den gangen å vente på Elkjøp fikk de inn lokalt.

Men kanskje det er anderledes med iPhone og iPad når det kommer til mengde?

Igjen, det er litt vanskelig å si da vi faktisk ikke vet noe om verken tilgjengelighet, lanseringsdato eller pris. Jeg kjøpte min iPhone 4 fra Telekiosken iløpet av den korte perioden de gjorde en feil og solgte telefonen med abonnement til lavere totalpris enn Apple Store, så man kan være heldig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...