p0pc0rn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hehe, man skulle tro det var guds åpenbaring elns og ikke en vanlig mobil det var snakk om her Man skulle ikke tro det var en telefon nei Kan ikke huske det var så mye prat rundt min Nokia E5 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Det er jo ikke en kjedelig telefon, slik som Samsung GS2, den er jo mye mer ... neida Håper iallefall gizmodo-fyren tar grundig feil. Han er veldig bastant, men ja: http://gizmodo.com/5846107/what-to-expect-at-apples-iphone-event-tomorrow Endret 4. oktober 2011 av 2bb1 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gleder meg veldig til pressekonferansen nå, har iPhone 4, så blir neppe en ny telefon, men spennende uansett. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Eg også, kjempespent! Gler meg mest til Tim Cook sin debut :-) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det som jeg er veldig spent på, er om dette med Zoogue og deres gratis iPhone 5-cases hadde et poeng i går... Jeg liker ikke utseendet på iPhone 4, og hadde jeg likt å sett at de faktisk hadde gjort om hele designet. Men når Zoogue plutselig gir bort cases (+$5 porto), så tyder det muligens på det motsatte. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 De nyeste ryktene går ut på at det ikke kommer noen iPhone 5, men en 4S med blant annet «bedre GPS-funksjoner». http://www.cultofmac.com/120386/the-iphone-4s-is-the-only-new-iphone-coming-today-report/ Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Ja bare en time igjen nå Ser ut som Apple sin Store driver legger inn nye varer også, siden er nede nå. http://store.apple.com/no/go/iphone4/ Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Isåfall: hva har Apple gjort på i over ett år? Kjenner misnøyen kommer frem nå, men får vel bare vente en times tid til å se hva de har å by på Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg holder fast på håpet om iPhone 5, og må innrømme jeg blir litt skuffet hvis «alt» vi får er en oppgradert iPhone 4. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg tror mange blir skuffe om vi bare får se en 4S, mange som forventer og få se en slank 4" iPhone5. Nå husker jeg ikke helt hvordan forventningene var nå iPhone 3G ble oppgrader til 3GS, men er egentlig ikke sammenlignbart. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Nå husker jeg ikke helt hvordan forventningene var nå iPhone 3G ble oppgrader til 3GS, men er egentlig ikke sammenlignbart. I tillegg er det godt over et år siden forrige lansering, i motsetning til 3G og 3GS som faktisk ble lansert med under ett års mellomrom. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som tør tippe når man kan forhåndsbestille fra Telenor/NetCom? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Siste halvdel 2013 Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Dette blir spennende. Vet at dette ikke sendes live, men er det noen steder hvor det sendes med delay, som med iPad2? Og ikke minst hvor lønner det seg å bestille? På Applestore allerede i kveld, eller på den "lokale" sjappa? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Og ikke minst hvor lønner det seg å bestille? På Applestore allerede i kveld, eller på den "lokale" sjappa? Umulig å si. Vi vet ikke en gang når den blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
EvenL Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Den blir vel lansert i USA i dag, og kanskje tilgjengelig i Norge om noen uker? Endret 4. oktober 2011 av EvenL Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Og ikke minst hvor lønner det seg å bestille? Det lønner seg naturligvis å vente noen få mnd og prisen vil være endel lavere - Få som er nødt til å kjøpe med en gang. Dette gjelder alle produkter - det er økonomist et meget dårlig valg å kjøpe med en gang et produkt kommer i hyllene Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Og ikke minst hvor lønner det seg å bestille? På Applestore allerede i kveld, eller på den "lokale" sjappa? Umulig å si. Vi vet ikke en gang når den blir tilgjengelig. Hmm. Utifra at Applestore er nede, og utifra iPad2 kan man vell bestille på Applestore allerede i kveld? UAnsett lønte seg den gangen å vente på Elkjøp fikk de inn lokalt. Men kanskje det er anderledes med iPhone og iPad når det kommer til mengde? Og ikke minst hvor lønner det seg å bestille? Det lønner seg naturligvis å vente noen få mnd og prisen vil være endel lavere - Få som er nødt til å kjøpe med en gang. Dette gjelder alle produkter - det er økonomist et meget dårlig valg å kjøpe med en gang et produkt kommer i hyllene Jada Jada - men nå er det ikke jeg som skal betale... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Hmm. Utifra at Applestore er nede, og utifra iPad2 kan man vell bestille på Applestore allerede i kveld? UAnsett lønte seg den gangen å vente på Elkjøp fikk de inn lokalt. Men kanskje det er anderledes med iPhone og iPad når det kommer til mengde? Igjen, det er litt vanskelig å si da vi faktisk ikke vet noe om verken tilgjengelighet, lanseringsdato eller pris. Jeg kjøpte min iPhone 4 fra Telekiosken iløpet av den korte perioden de gjorde en feil og solgte telefonen med abonnement til lavere totalpris enn Apple Store, så man kan være heldig. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jada Jada - men nå er det ikke jeg som skal betale... Så hvorfor stille spørsmålet? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg