Gå til innhold

iPhone 5 - Rykter, fakta og diskusjon!

Runar

Anbefalte innlegg

Det tok over en måned fra lanseringen av iPhone 4 til den ble tilgjengelig for norske kunder.

Jeg tenkte egentlig på forhåndssalg, eller er det noe Apple ikke driver med? Kunne gjerne tenke meg å få forhåndsbestilt den raskest mulig, helst tirsdags kveld! :)

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakket akkurat med kundeservice hos Telenor og hun nevnte at iPhone 5 :new_woot: vil selges med 5 forskjellige abonnementer fra Telenor, deriblant Komplett M, L og XL. Tilbudet om 3 måneder fri bruk for 249 kroner vil fortsatt gjelde når telefonen blir lagt ut for salg.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Vil ikke ta noe for gitt fra disse telefonoperatørene. De vet ingenting enda. Når iPhone 4 ble lansert ble ikke prisene endelig før sinnsykt sent samme dag som telefonen ble lansert i Norge. Uansett så har Netcom og Telenor en slags Mexican standoff på alt de gjør. Ingen av dem kommer til å offentliggjøre noen priser før den andre gjør det...

Lenke til kommentar

Mange i kommentarene på engadget.com som antyder at vi bare vil få se en iPhone 4S i morgen, kjappere og med 8MP kamera, ellers lite nytt. Hvis det er tilfelle kan Apple gå å grave seg ned for min del, forventer at Apple klarer bedre enn det. For HVIS det viser seg å være sant, så ja... Spy. Bare å surfe rundt på engadget, der finner man mange rykter! Forhåpentligvis er de jeg har funnet feil.

Lenke til kommentar

Tipper vi får se både en 4S og en iPhone 5.

Mange hadde blitt skuffet over og ha ventet så lenge for å se en iPhone 4, som de bare har bytta ut prosessor & kamera på. Og tror ikke vi ville sett lange eple køer utenfor butikkene av folk ønsker for og kjøpe den. Så mye som Apple elsker den køen, så tror jeg aldrig de ville kun lansert en oppdatert iPhone 4.

Lenke til kommentar

Tipper vi får se både en 4S og en iPhone 5.

Mange hadde blitt skuffet over og ha ventet så lenge for å se en iPhone 4, som de bare har bytta ut prosessor & kamera på. Og tror ikke vi ville sett lange eple køer utenfor butikkene av folk ønsker for og kjøpe den. Så mye som Apple elsker den køen, så tror jeg aldrig de ville kun lansert en oppdatert iPhone 4.

Dette stiller jeg meg bak.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Se på listen under "Kompatibel mit:" på denne siden hos Vodafone. Kan tyde på at vi bare får se en iPhone 4S. Dette er bare en av mange indikasjoner (referanser i nyeste iTunes etc) som gjør at jeg frykter at det kun blir en oppgradering av specs...

Mitt tips blir altså:

iPhone 4S med oppgraderte specs (16, 32 og 64 GB)

iPhone 4 som idag, men med 8 GB.

Endret av Slutsky
Lenke til kommentar

Tror det bare er fordi iPhone 4S har blit fletta inn i iPhone 4 produksjonen, mens iPhone 5 har blitt jobbet med et helt annet sted, og har sikkert mye strengere regler rundt det og holde den hemmelig.

Kanskje iphone 5 fakrikken ligger på baksiden av månen, eller dypt inne i jordens kjerne. :thumbup:

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Hehe, jeg håper du har rett ;) Jeg bare senker mine egne forventninger, slik at jeg kan bli positivt overrasket i morgen..

Det som gjør meg litt skeptisk er at det kun er disse etuiene (?) som tyder på at det kommer en iPhone 5. Eller er det andre "bevis"?

Endret av Slutsky
Lenke til kommentar

Om 23 timer vet vi mere. :w00t:

Morsomt om de først bare viser 4S, og vente med iPhone 5 helt til slutt uten og nevne at den eksisterer.

De sadististene..

Jeg har bestilt meg et sånt iPhone 5 cover faktisk! hehe, burde ligge i postkassa snart, kanskje alt i morgen.

Blir morsomt og se om det vil passe.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Jeg har bestilt meg et sånt iPhone 5 cover faktisk! hehe, burde ligge i postkassa snart, kanskje alt i morgen.

Hehe, greit å være forberedt..

Kjøper du uansett om det bare blir iPhone 4S, eller "krever" du iPhone 5?

Endret av Slutsky
Lenke til kommentar

Om 23 timer vet vi mere. :w00t:

Morsomt om de først bare viser 4S, og vente med iPhone 5 helt til slutt uten og nevne at den eksisterer.

De sadististene..

Ser det for meg. "Thats it folks, THIS is the new iPhone, the iPhone 4s. Oh, and one more thing..."

:D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert det er så grusomt om de "bare" kommer med iPhone 4S:

"]http://www.cultofmac.com/119960/why-the-iphone-4s-is-anything-but-disappointing-opinion/

Men da vil jeg tro programvare og funksjoner bør være temmelig bra :)

Nå må jeg inrømme at jeg ikke leste hele teksten, men når det gjelder programvare og funksjoner vil jo disse også være gjeldende iform av iOS5 for 3GS, og 4 i tillegg - så hva er da forskjellen?

Da er jo nettopp det eneste som kan forbedres være hardware, og design?

(som nevnt har jeg ikke lest hele, og det eneste jeg kan tenke meg da ikke vil komme på 3GS, og 4 ev må være nye kamereafunksjoner, og "Siri")

Siden jeg føler jeg er litt ute å sykler, stryker jeg likegodt hele avsnittet! :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...