Kaptein_S Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Det er vel rykter om at det lanserer en oppgradert iPhone 4S og en helt ny designet iPhone 5. http://www.macrumors.com/2011/09/19/new-photo-confirms-partially-assembled-iphone-4s/ Lenke til kommentar
eveant Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Er det noen som har noen rykter om Iphone 5? Altså om nye funksjoner, pris osv? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Rent OS-messig så er det vel det samme som iOS5, regner jeg med. Spørs vel om Apple har skjult noe i den Beta-versjonen (for utviklere) som kommer med, rent funksjonsmessig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Og jeg som trodde vi ville slippe trolling her. Noen som vet om forumet også vil legge til snarvei ved avataren for "ignorer denne brukeren" savnes sterkt i tråder om mobiltelefoner. Ellers flott tråd og skal følge med videre her. Endret 23. september 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
HKS Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Skal bli spennende å se hva Apple kommer med denne gangen. Har testet iOS 5 siden første beta, og det er definitivt mange gode nyheter der. Tipper også det dukker opp litt mer når Apple lanserer det. Det viktigste med beta-versjonen av iOS 5 var uansett å gi utviklere tilgang til API'er og iCloud. Edit: Har noen spørsmål rundt iOS 5, eventuelt tekniske detaljer i API'ene så er det bare å spørre! Endret 23. september 2011 av [GDI]Raptor Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Hvor likt er apple sitt notifkasjonssystem i forhold til slik man kjenner det fra android? Om du har noen kjennskap til sistnevnte. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 GDI: Vet du om man får endret SSIDen for Wifi Hotspot i iOS5? Og evt. sette at den ikke skal broadcastes? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Vet du om man får endret SSIDen for Wifi Hotspot i iOS5? Og evt. sette at den ikke skal broadcastes? SSID-en er navnet på telefonen, så den får du ikke endret uten å endre navnet. Det eneste du kan endre er passordet. Redigert: Ja, jeg kjører iOS 5. Endret 24. september 2011 av Runar waits for alice Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvor likt er apple sitt notifkasjonssystem i forhold til slik man kjenner det fra android? Om du har noen kjennskap til sistnevnte. Det er naturlignok likt, men Apple har vel sin vanlige vri. Nå har jeg solgt Desiren for 2 måneder siden ca så får ikke testet opp mot siste android versjon. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nice! Ser ganske godt ut ihvertfall Lenke til kommentar
HKS Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hvor likt er apple sitt notifkasjonssystem i forhold til slik man kjenner det fra android? Om du har noen kjennskap til sistnevnte. Jeg jobber med utvikling på begge plattformene nå jeg har litt tid til overs. Notification Center ligner ganske mye på det i Android, men det er endel Apple har gjort på sin egen måte. iOS er det også enkelt å konfigurere i hvilken rekkefølge ting kommer opp, samt hvordan de forskjellige app'ene skal gi deg nofifications, og ikke minst om de forskjellige applene skal gi deg notifications. Standard i iOS 5 er også to widgets som skal kan kjøre i Notification Center, ut i fra hvordan API'ene rundt Not. Center er bygd opp så er nok dette et område Apple kommer til å jobbe mer med fremover. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Raptor' timestamp='1316855336' post='18352602']Standard i iOS 5 er også to widgets som skal kan kjøre i Notification Center, ut i fra hvordan API'ene rundt Not. Center er bygd opp så er nok dette et område Apple kommer til å jobbe mer med fremover. Ble det ikke laget widgets du kunne bruke hvis du jailbreaket, eller var dette manipulerte bilder? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Blir spennende, dette. Vurderer sterkt å bytte ut Hero'en nå, selv om den for så vidt funker bra fortsatt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Et av de siste og heteste ryktene er at iPhone 5 lanseres med en kraftig oppgradert stemmestyring: http://9to5mac.com/2011/09/26/the-new-iphone/ Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Intereessant! Husker Siri videoane dei viste fram for eit år sidan. Håpar det blir godt gjennomført - om det kjem. Tvilar forøvrig på norsk støtte. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Intereessant! Husker Siri videoane dei viste fram for eit år sidan. Håpar det blir godt gjennomført - om det kjem. Tvilar forøvrig på norsk støtte. Stemmestyringen som allerede er iPhone 4 støtter jo allerede norsk, og fungerer helt ok for meg. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det ser jo bra ut det Siri-greiene. Funker det å bare si at mobilen skal sende en melding , så er det jo genialt. Spørsmålet er vel om det funker på norsk. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Det er naturlignok likt, men Apple har vel sin vanlige vri. Det ser bra ut i videoen, og jeg gleder meg til å teste det. Men det er hinsides latterlig at Apple har brukt så lang tid på å få til en slik feature. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Raptor' timestamp='1317137038' post='18367810'] Intereessant! Husker Siri videoane dei viste fram for eit år sidan. Håpar det blir godt gjennomført - om det kjem. Tvilar forøvrig på norsk støtte. Stemmestyringen som allerede er iPhone 4 støtter jo allerede norsk, og fungerer helt ok for meg. Ja, men den er mykje enklare. Siri teknologien er ein ny, heilt forskjellig teknologi. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 WP7 Mango oppdateringen har denne stemmestyringen allerede, med mulighet til å svare sms osv. Har bare testet med engelsk, men nå som norsk versjon av windows phone kommer, så kan den kanskje forstå norsk? Gleder meg dog til iPhone5. Hvis telefonen får større skjerm, så er det et sikkert kjøp for min del. Hvis fortsatt samme design, så må jeg vurdere nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg