Gå til innhold

iPhone 5 - Rykter, fakta og diskusjon!

Runar

Anbefalte innlegg

Denne var morsom.

Det der var jo helt dustete. Er jo bare nerder som trenger alt det der. iPhone 4s har alt det en normal bruker trenger. Galaxy s2 har jo bare unødvendige funksjoner.

Jeg betaler gladelig 2000kr ekstra for den nye iphone selv om den allerede er ganske utdatert. Apple forever!

Hilsen den gjennomsnittlige iPhone bruker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der var jo helt dustete. Er jo bare nerder som trenger alt det der. iPhone 4s har alt det en normal bruker trenger. Galaxy s2 har jo bare unødvendige funksjoner.

Jeg betaler gladelig 2000kr ekstra for den nye iphone selv om den allerede er ganske utdatert. Apple forever!

Wow. Bare.. wow.

Lenke til kommentar

Denne var morsom.

Hva med denne da?

iPhone 4S blir jo grisebanket av en 8 måneders gammel telefon i alt der utenom 2 ting, og det er under Bluetooth og skjermoppløsning delen.

Nei fakta er at den gjennomsnittlige iPhone brukeren ikke hadde trengt noe mere enn en gammel og sliten Nokia N79.

EDIT: I keynoten ble det sagt at iPhone 4S har en dual core GPU. Ganske trasig det med tanke på at Mali-400 GPU'en som er i Galaxy S II er quad core (4 kjerners GPU).

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
iPhone 4S blir jo grisebanket av en 8 måneders gammel telefon i alt der utenom 2 ting, og det er under Bluetooth og skjermoppløsning delen.

Men den A5 chipset er vel ganske god ser det ut som?

Forøvrig syns jeg det var skuffende at de ikke fikk inn en radio engang.

Samsung Galaxy S II har blitt testet opp mot iPad 2 som har A5 CPU'en. Og når det kommer til ytelsen i nettleseren så blir iPad 2 grundig banket.

Er bare å se her:

Og før en nettleser skal kunne funke skikkelig bra, så kreves det en CPU og GPU som er kraftig nok.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Men den A5 chipset er vel ganske god ser det ut som?

Forøvrig syns jeg det var skuffende at de ikke fikk inn en radio engang.

A5 er uten tvil gode saker. Men det strekker seg ikke helt opp til det man finner Galaxy S2; med mindre de da har gjort noen forandringer som de ikke har fortalt oss om ennå.
Lenke til kommentar

Hæ?

Først ber eg deg komme med kilder til det du påstår, så spør du om ein GPU er like kraftig i iPad som i iPhone, om begge brukar same GPU? Sjølvsagt?

Hvorfor var A4 cpu'en i iPhone 4 klokket ned da når A4 cpu'en i den første iPad'en kjørte på 1 GHz som er den vanlige hastigheten på A4 cpu'en?

Det har noe med at iPhone 4 måtte spare på strømmen. Og vil tro at det er det samme her også.

Lenke til kommentar

iPhone 5 var som jeg gjettet et luftslott. Dermed er denne tråden ikke lenger relevant.

Micro-SIM vs. Mini-SIM debatten er splittet ut i en ny tråd

De som ønsker å diskutere den «nye» iPhone 4 kan gjøre det i denne tråden

Dersom folket ønsker å diskutere de andre tingene som ble lansert i kveld kan noen opprette en ny tråd for dette.

Det sedvanlige gnålet om hvilken prosessor/gpu/telefon som er «best» tar slutt. I den siste tiden er det innført en langt hardere linje når det gjelder fanboism/trolling/krangling og off-topic på mobilforumet. Enkelte har allerde fått føle dette på kroppen, noen kommer til å føle det på kroppen igjen om de ikke går i seg selv, mens andre kommer til å få seg en overraskelse når de føler det på kroppen for første gang. Den store dødssynden her er å begynne å fjase om at telefon x er mye bedre enn telefon y i telefon y tråden. Slikt medfører automatisk reaksjoner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...