Gå til innhold

iPhone 5 - Rykter, fakta og diskusjon!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å se den offisielle reklamevideoen. Begynner å ligne på alle parodiene. "Amazing, amazing, amazing"... "It completely changes what a phone can do".

Klart, iOS 5 er egentlig en av de viktige nyhetene. Men det ble lansert for så lenge siden, med sin egen keynote, at det er lite spennende. Faktisk veldig lite spennende. Begynner å bli lei av å vente på det til min iPad.

Men økonomisk kan dette være et sjakktrekk. På 1,5 år har de gjort dette, og jeg vil tippe at kostadene har vært lave. Men folk kommer til å kjøpe som gale likevel, og fortjenesten blir skyhøy. Eller så blir folk flest skuffet (ikke bare geeks og Wall Street), og de får seg en på tryne.

Endret av oj88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lett å mobbe apple hoder nå ja, faktum er dog at de "slipper" å kaste bort penger på en ny mobil. Jeg ser virkelig ikke for meg at noen gidder å kjøpe denne dersom de har iphone4. Hvem vet, kanskje det får noen over i android klanen;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Er det mange her som skal betale 6000+ kr for denne nye iPhone 4s !?

Nei.

Jeg kommer nok heller til å betale 4990 på apple.no

Lenke til kommentar

Nei.

Kommer iPhone 4s til 4990,- på apple.no? Men alikevel, vil folk betale dette også?

Tror heller jeg hadde cashet inn 1000 kr mere for å få en Samsung Galaxy Note som også er ganske fremtidsrettet. Eller en Samsung Galaxy S II HD LTE som jeg ikke vet prisen på enda.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Nei.

Kommer iPhone 4s til 4990,- på apple.no? Men alikevel, vil folk betale dette også?

Tror heller jeg hadde cashet inn 1000 kr mere for å få en Samsung Galaxy Note som også er ganske fremtidsrettet. Eller en Samsung Galaxy S II HD LTE som jeg ikke vet prisen på enda.

Jeg hadde foretrukket hakket større skjerm, men både galaxy s2 og note er alt for store for min del.

Nei.

Det vil overraske stort hvis den ikke blir lansert til samme pris som iphone 4.

Forhandlere ellers rundt i landet vil vel nekte å selge uten abo.

Lenke til kommentar

Relativt fornøygd. Kraftig HW upgrade. Godt fornøygd med kameraet, A5 blir sjuk. Blandt dei kraftigaste på marknaden, og knuser SGS2 på grafikk. (ref.: sjå samanlikning før i tråden). Kameraet var jo også kjappare enn det beste på markedet. Glad for at eg slepp å bytte ut deksel og bilholder.

William :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Micro-sim er inkompatibelt med alt annet av telefoner, og hvorfor er det mer "framtidsrettet"? Det er jo åpenbart at i den grad det er noen forskjell for brukerene, så er sim mere praktisk?

Som f.eks når min sønn kom hjem på påskeferie og hadde kjøpt en S2 til han som gave - da kunne han bruke den med en gang, da Sony tlf han hadde brukte sim.

Relativt fornøygd. Kraftig HW upgrade. Godt fornøygd med kameraet, A5 blir sjuk. Blandt dei kraftigaste på marknaden, og knuser SGS2 på grafikk. (ref.: sjå samanlikning før i tråden). Kameraet var jo også kjappare enn det beste på markedet. Glad for at eg slepp å bytte ut deksel og bilholder.

Klart de kom med bedre HW - det er jo det nyeste på markedet og iPhone er jo en av de ledende på markedet tross alt. Men hvis 200 timer standby er tilfellet - er dette altså ok for en tlf i dagens marked? Regner med den også bruker noe mer juice til apps osv ettersom det er kraftigere HW og dermed også dårligere kapasitet der?

Batteri er egentlig generelt for alle tlf - satser de for mye på HW og kraft i forhold til batteri?

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Kraftig hardware absolutt. Men det er neppe videre kraftigere enn samsung har på markedet og har hatt på markedet i nesten halvt år allerede. Kanskje litt på 3d spill. uansett, er mer imponert av hva de klarer å få ut av nokia n9. synd de ikke satser videre på meego for.. for der har du en mobil som imponerer meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...