Gå til innhold

iPhone 5 - Rykter, fakta og diskusjon!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så dersom man har iPhone4, oppgraderer man?

DET er vel opp til den enkelte. Hadde samme oppgradering skjedd på S2, så ikke f... om jeg har kastet bort penger på det.

Hvorfor skal man kjøpe nytt hvis man har en tlf som virker - er det ikke DET vi vil ha, kvalitet? For mitt vedkommende så skal det komme noe nyskapende og noe jeg absolutt ser kunne vært en fordel å hatt før jeg skifter - eller at tlf begynner å si takk for seg (men blir ikke IPhone uansett da, for ser ikke at de har opplyst om at de skal gi brukerne valgmulighetene slik jeg har fått med meg)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Blir fornhåndsbestillingen tilgjengelig den 7. i Norge også?

Hehe, har du ikke forhåndsbestilt?

Har stått i kø/på venteliste siden april, og nå vett jeg ikke om jeg skal ha den en gang x]

Lenke til kommentar

Fuckings anti-klimaks. Har man iPhone 4 så ser jeg egentlig ingen grunn til å oppdatere, og det er heller ikke nok for meg å komme tilbake fra Android. Latterlig Apple, men de er så jævlig jævlig smarte... De vet folk kommer til å kjøpe uansett!

Kjenner meg igjen her. Skuffende, 3,5" ER for lite. Men iOS er så forbanna lettvindt, irriterende lettvindt, så jeg tør rett og slett ikke å skifte til Android - ingen os kommer til å kunne gjøre hverdagen min like smooth som iOS. Jaja, får legge inn bestilling på 4S :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...