Hewitt Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det sier seg jo selv da, at om, og bare om, det skal komme en brand new iPhone 5 i tillegg, så kommer jo selvsagt denne sist som høydepunktet. Spennende å se om de kjører en helt ny stil og slipper to, eller om det blir med en oppgradert 4-er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Vet ikke om jeg skal le eller klø meg i hodet hvis dette er den nye telefonen, kan umulig være det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kommer aldri i livet til å lansere en iPhone 5 med en "såpass" oppdatert iPhone 4 regner jeg med.. Var det ikke så at han der kjente amerikaneren, Gore eller noe, sa at det kom to iPhoner? Eller hva var det han sa? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gode nyheter det med batterieforbruket. Det er vel den nye A5 chippen som gjør dette mulig? Noen som husker hvilke offisielle talktimes iPhone 4 hadde? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Var det ikke så at han der kjente amerikaneren, Gore eller noe, sa at det kom to iPhoner? Eller hva var det han sa? Visepresidenten og nobelprisvinneren? Han sa «iPhones», men folk tolket dette ulikt. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 HSDPA er jo faktisk bra! Bedre batterikapasitet er bra! Ingen nytt design er latterlig. Hele poenget med ny iPhone er jo at jeg skal skille meg ut fra de som "bare" har 4ern. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 8 megapixel-kamera bekreftet. 1 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Der er det vel mer eller mindre spikret at det ikke kommer en 5er. Mtp. på at 4S får 8mpx kamera, så er det nok ikke vits å lage enda en iphone modell bare for større skjerm. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Blir nok bare en iPhone i og med at iPhone 4S er såpass oppgradert. Så venter de til neste gang med å lansere en iPhone 5 med større skjerm osv. Skuffende! Har et lite håp enda, men tviler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 8 megapixel-kamera bekreftet. Bedre kamera - Check Litt større skjerm - :-( Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Blir nok bare en iPhone i og med at iPhone 4S er såpass oppgradert. Så venter de til neste gang med å lansere en iPhone 5 med større skjerm osv. Skuffende! Har et lite håp enda, men tviler. Større skjerm tviler jeg egentlig på at vi får se, da dette betyr enda en (en fjerde) oppløsning utviklere må ta hensyn til. Apple vil nok ikke at iOS skal ende opp som Android, hvor det finnes alt for mange ulike skjermstørrelser. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jepp, regner med det ble spikeren i kisten for iPhone 5 (for nå). Jaja, får vel få en 4s da. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Større skjerm tviler jeg egentlig på at vi får se, da dette betyr enda en (en fjerde) oppløsning utviklere må ta hensyn til. Apple vil nok ikke at iOS skal ende opp som Android, hvor det finnes alt for mange ulike skjermstørrelser. Har tenkt på det jeg også, men litt rart om de tenker å holde på denne skjermstørrelsen for evig. Hvis de faktisk tenker å oppgradere skjermstørrelsen en gang i fremtiden, bør de jo gjøre det så fort som mulig, vil jo bare blir vanskeligere og vanskeligere. Lenke til kommentar
neWhouZe Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fins det noen stream som funker? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fins det noen stream som funker? http://www.engadget.com/2011/10/04/apples-lets-talk-iphone-keynote-liveblog/?sort=newest&refresh=120 Har hatt litt hikke, men fungerer godt nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Blir nok bare en iPhone i og med at iPhone 4S er såpass oppgradert. Så venter de til neste gang med å lansere en iPhone 5 med større skjerm osv. Skuffende! Har et lite håp enda, men tviler. Større skjerm tviler jeg egentlig på at vi får se, da dette betyr enda en (en fjerde) oppløsning utviklere må ta hensyn til. Apple vil nok ikke at iOS skal ende opp som Android, hvor det finnes alt for mange ulike skjermstørrelser. Større skjerm betyr vel strengt talt ikke nødvendigvis høyere oppløsning, så du tenker vel gjerne på et annet format? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Klarer denne 10 timer video så blir jeg ekstremt overrasket. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Større skjerm betyr vel strengt talt ikke nødvendigvis høyere oppløsning, så du tenker vel gjerne på et annet format? Du har rett. Kanskje det er derfor skjermstørrelsen er den samme? Fordi de ikke har klart å løse det på en god nok måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg