per17 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Hei, jeg har tenkt til å kjøpe ny pc for primært gaming. Har satt opp noe jeg tror passer sammen. Passer alt sammen, og er det et bra oppsett? Takk edit: vet ikke om bilde funker http://imageshack.us/photo/my-images/585/pcxdd.png/ Endret 21. september 2011 av per17 Lenke til kommentar
greenman Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 alt passer ja =) Lenke til kommentar
losid Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du trenger vel en vanlig harddisk også. Og DVD-leser? Windows7? Skjerm Men du har kanskje dette fra før. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Du trenger vel en vanlig harddisk også. Og DVD-leser? Windows7? Skjerm Men du har kanskje dette fra før. Jepp har alt det Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har ingenting å utsette på dette. Det du kan vurdere er å gå ned til GTX 570 som yter en 10-15% mindre enn 580, men koster noen hundre mindre, selv om jeg personlig syntes tilbudet på 580 som du har valgt er såpass godt at jeg personlig hadde kjøpt det uten å blunke Du kan jo også vurdere en ekstra CPU-kjøler slik at du får kan klokke prosessoren din lenger dersom du skulle ønske det. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 ja, tenkte 570 først men så oppdaga jeg tilbudet + batman spill som jeg tror blir bra cpu kjøler får bli en annen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå