Saint Anger Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Skal ha 3 skjermer for gaming, men har problemer med å finne en skjerm jeg liker/trenger. Dette er det jeg ser etter: - 24-27" - 120Hz - Bra bilde - 1600x1200 oppløsning(16:10) - 2-3ms responstid - Tynn ramme - Feste for flatpanel (VESA) Dette er det jeg ser på som viktig for Eyefinity/3d Surround. Jeg har ikke sett meg ut noen pris, så bare kom med forslag. Har ikke funnet noen selv enda i det heletatt og begynner å tro at en skjerm som denne ikke finnes. Merkverdig egentlig, siden mange gamere vil ha en skjerm som denne. Noen som har sett en skjerm som dette? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dessverre, dette må du nok lete etter til du blir grønn... http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2091603 Men alternativer vil finnes om du går for 16:9 formatet, 16:10 har blitt faset ut og ser ikke ut til å komme tilbake. Så enten 16:9 eller 16:9... Hva vil du ha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå