AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ei jente venn har oppdaget en kul i brystet, hvor bekymret bør jeg være? Hun er sendt til en brystspesialist for ultralyd. Familien har ingen historie med brystkreft, og hun er bare 20år. Store sjanser for kreft? Postet av anonym: a7d01a586eb8ecb05ee4b36b2b22b7cc Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du trenger nok ikke være veldig bekymret. Som oftest er det kjertler man kjenner som kuler, kreft skal visstnok kjennes mer ut som småstein. Utover det forekommer en vesentlig majoritet av brystkreft hos kvinner i 40+ alderen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) 63,79% kjangse om mine beregninger ut fra dine opplysninger er korrekte. edit: jeg tror vi runder av til 63,8 for å være mer nøyaktige. også lar vi legene ta seg av resten. Endret 21. september 2011 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå