KarmaZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Ser at Sony Ericsson har kommet med nok en godbit! Så den først på reklame på Tv, og må si jeg ble virkelig interessert. Har egentlig slått meg til ro med min utslitte iPhone's første versjon. Hehe... Tenkte rett og slett å få litt mer ut av enn bare en forelskelse. Er det noen som har denne telefonen som virkelig kan si sitt. Har hørt at den har dårlig batterikapasitet. Prisen er heller ikke så hakkende dårlig. Vet den ble lansert for 20 dager siden, men noen må da ha prøvd den Endret 21. september 2011 av KarmaZ Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Etter å ha hatt tre forskjellige Xperia Android-telefoner har jeg skjønt at batterikapasiteten ikke er avhengig av telefonen, men instillingene. Det er lett å tømme batteriet i løpet av en dag, normal bruk to dager, med rette innstillingene 3-6 dager. Kunsten er å finne de rette innstillingene, noen ganger blir telefonen i utgangspunktet satt opp dumt, andre ganger er det brukeren som installerer noe som nekter telefonen å gå i spare/sovemodus. Selv har jeg doblet batteritiden på min Neo til 3-4 dager etter jeg installerte Llama. Har ikke fått prøvd en Ray ennå, men har hatt lyst til å bytte på grunn av mindre størrelse enn Neo. Den eneste ulempen med Ray er manglende HDMI-utgang hvis Livedock koblet til stor skjerm viser seg å bli brukbart. Har du forøvrig lest denne testen? Endret 22. september 2011 av Frobe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå