FrankBjarne Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Noen over i Battlefield 3 tråden hadde en idé om å starte opp en tråd hvor vi kunne samle opp navnene våre i Origin og Battlelog. Dette er slik at vi kan lage en gruppe/klan for BF3 Beta'en slik at vi på forumet lettere kan spille sammen. Skal oppdatere førsteposten med navn slik at vi lettere kan holde oss oppdatert på hvem som er med i beta'en. (PS. Husk og skriv om navnet hører til Origin eller Battlelog. Hittil regner jeg med de fleste bare har Origin navn.) [table] OriginBattlelogForumSmertestillendeSmertestillendeRefsabekim-cellbekim-cellbekimcEspenfeEspenfeEspenfeMerkoenMerkoenMerko.MaggiduMaggiduCharigameAlphaDL AlphaDL thklingeDeZtr0 DeZtr0 Destroborbra borbra BorbraJVMyhre JVMyhre Mr. MyhreSmokeyGab SmokeyGab ThitorkinBadSmile12 BadSmile12 BadSmileigxx igxx igxxexeppi exeppi .eXeppI#Mevon Mevon Mevon hightow hightow hightowDeosl Deosl DeoslRobinF RobinF KorkaUNSCCapone UNSCCapone UNSCCaponemathiasbf2 mathiasbf2 mathiasxx9494SirDarflute SirDarflute furiUZSiemn Siemn Siemn J4rle J4rle HiHatSolidsnail92 Solidsnail92 Solid Snail--Wigir-- --Wigir-- WigirHeradon89 Heradon89 HeradonxEPLE xEPLE eple65Xeriar Xeriar RaigenKonkult Konkult KonkulfKakeshoma Kakeshoma KakeshomaAleksander200 Aleksander200 ZacherFaddn Faddn Faddn WilliamMJ WilliamMJ VenaTioFantomenaLost FantomenaLost FantomenaXitraZz XitraZz BulletFeedEvenAndreasJS EvenAndreasJS evenandreastjnome tjnome tjnomeOrresnei Orresnei SnorreFjordmannen Fjordmannen E.ZegnaBEATTHATZ BEATTHATZ BENDIKSVERDENKarmany Karmany Karmany.lovvig lovvig lovvig bantexkaa bantexkaa Tiugama KaaiNoiz1212 iNoiz1212 NoizAlexbalibander Alexbalibander BalliTehJoran TehJoran TehJøranaronbroek aronbroek eaglearonJMK93 JMK93 Jmk93_InnleggNOwApz0r wApz0r wApz0rAsVe-21 AsVe-21 AsVeFerdikiller FerdikillerFerd!sH4ppyTrigg3r H4ppyTrigg3r DeiligKaketopguy-z topguy-z Topguyprotrik protrik protrikiRoboat iRoboat IldflueZildjian91 Zildjian91 TiNuSsSHargal Hargal HarGal[/table]primatet primatet latmann[tr]fehfehfeh fehfehfeh Feh[tr]Xeriar Xeriar Xerian[tr]Mrlee1138 Mrlee1138 MrLee[tr]ZamzoHD ZamzoHD Zamzo[tr]skarp0ye skarp0ye Klo [table] [th=1]Antall i lista:[/th][td=90] 63[/td][th=1]Siste oppdatert post:[/th][td=90] #148[/td][/table] Så sleng inn navnet i en kommentar under så får vi satt opp en god liste med navn. Om vi får mange folk inn i listene for beta'en så viderefører jeg listene inn i release av Battlefield 3. Hvem vet. Kanskje Diskusjon's BF3 Beta gruppe får nok folk til en episk first battle i Conquest 64 player? Det er satt opp gruppe i Steam som kan brukes til lettere kommunikasjon. Denne vil vel bli brukt til alt generelt om BF3 og muligens events for BF3. Gruppen ligger på denne lenken. Vi kan ta i bruk en battle.no TS3 server for snakking under spilling, etc. Servernavn er "speak.battle.no". Takker forummedlem "Cri" for tipset. Om denne serveren er nede eller ikke passer har jeg satt opp en egen TS server. Du kan koble til den via ts.madrefsa.com. Noen har mekka Platoon på Battlelog for Diskusjon.no. Clicky denne lenken så havner du på riktig side. Gruppen er ikke åpen for alle så du må søke tilgang. Første platoon til HW.no er full. Join HW.no [2] for å være med i den andre offisielle gruppa. See you on the Battlefield! Endret 30. september 2011 av Refsa 4 Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 bekim-celi, tror det skal være det. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Må huske på at det er 2 forskjellige "friends lister" på Origin og Battlelog. Er vel Battlelog man 'bør' godta hverandre mtp det er der man kan invitere osv. Mitt er forøvrig 'Merkoen'. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Mhm, ja ok. Man kan legge til begge om ønsket. Bare skriv hvilket navn hører til hvilken tjeneste. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Må få denne i mine innlegg, oppdaterer når jeg vet hva farsken det er igjen. Blir fett Origin: r3nd3z Endret 26. september 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) "Maggidu" her, Origin. Endret 21. september 2011 av chairgame Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Origin: AlphaDL Lenke til kommentar
Destro Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Origin Navn "DeZtr0" Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 hvis jeg ikke tar feil fra Alfa var det borbra | | borbra | | borbra kansje ikke verdens vanskligste å gjette seg til gleder meg til å se dere på slagmarka Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Origin: BadSmile12 Battlelog: Ikke noe enda, men blir nok "BadSmile". Lenke til kommentar
igxx Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 origin: igxx erfarig: alle battlefield spillene uten om bfbc men det spillet må vell kjøpes Lenke til kommentar
.eXeppI# Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Origin: exeppi Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Mevon || ? || Mevon Lenke til kommentar
hightow Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 hightow || hightow || hightow Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Deosl | Deosl Satser på at jeg ikke blir forever alone som i alphaen Endret 22. september 2011 av Deosl 1 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 UNSCCapone-Origin, kommer med oppdatering når battlelog er oppe og går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå