catocontrol Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei Jeg har et "lite" problem med TVen min. En Sony Bravia KDL 40EX721. I dag kjøpte jeg jeg 3D-briller fra Sony, for å teste 3D funksjonen på TVen. Jeg lånte en 3D film på min Altibox PVR-dekoder, men TVen registrerte ikke inn noen 3D signaler. Jeg har forstått det slik, at når 3D signaler er registrert, kan du velge Av/Simulert 3d/Side ved Side/Over under. Det eneste som var tilgjengelig i 3D menyen, var av og Simulert 3D. Jeg spurte Altibox-gutta, som sa at HDMI-kabelen som fulgte med PVR-dekoderen, var god nok til å sende 3D. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Du bør kanskje sjekke HDMI innstillingene på Altibox dekoderen. ER du sikker på at din dekoder-modell er 3D kompatibel ? Hva slags HDMI format har du sagt at den skal bruke. 720p eller 1080i ? Lenke til kommentar
geekfreak Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har KDL 46EX721BN, og jeg prøvde å leie en film fra Get filmleie (Street Dance 3), og det fungerte! Kjøpte med "3D-kit"-sett med tv'en (HDMI 1.4 kabel). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå