Footy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Ts? Endret 26. september 2011 av Footy Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Bestemte meg for å bruke helgen som en slags test... Ting gikk som jeg fikk på følelsen av og konfronterte henne, hun inrømmet alt... Seksuelt forhold til denna karen siden mai.. Usikker hva som skjer fremover nå.. men jeg bor ikke hjemme.. Postet av anonym: ffdb4a5eadb9b210974589e940bcabbe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Vet godt hvordan du har det, men det er ingen som tar vare på en pose med hundedritt. Det var trist å lese, og det som er tristere er at dette kvinnemennesket faktisk diskuterer gifteplaner med deg opp i alt dette. Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ser at det er kjipt å sei at du har lest facebooken hennes. Alternativ kan du kanskje komma heim uanmeldt å "ta dei på fersken" evt få ein kompis til å stikke innom for å "henta noko" . Er du heldig, så er ho ikkje utro, men har ein koselig aften. Uansett, lykke til. Ein utrulig kjip situasjon. Synes dette med å komme overraskende hjem virker som det beste. Så slipper du å ødelegge alt hun eier og kaste henne ut, bare for å kanskje finne ut at det var en misforståelse. Dra til Jernia og kjøp ny låsesylinder til utgangsdøren, etc. Parker bilen et sted hun ikke finner den. Skift låser.Kast tingene hennes ut i hagen. Undertøy osv kan du med fordel tenne fyr på. Skikkelig smart med ting som du kan bli anmeldt for ja... Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bestemte meg for å bruke helgen som en slags test...Ting gikk som jeg fikk på følelsen av og konfronterte henne, hun inrømmet alt... Seksuelt forhold til denna karen siden mai.. Usikker hva som skjer fremover nå.. men jeg bor ikke hjemme.. Postet av anonym: ffdb4a5eadb9b210974589e940bcabbe Kom du "overraskende" hjem? Hvordan fant du det ut? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Usikker hva som skjer fremover nå.. men jeg bor ikke hjemme.. Håper det var 'hennes' leilighet, for ikke f ... at jeg hadde flyttet ut for den andres feil. Da hadde denne naturligvis måtte funnet seg noe annet .... inntil man ev hadde funnet ut hva som skjer framover Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Seksuelt forhold til denna karen siden mai.. Usikker hva som skjer fremover nå.. men jeg bor ikke hjemme.. Der ser du! Faen! Hvorfor var du den som flytta? Du burde skifta låsene og kasta hora ut. Vær mann, ikke vær en sånn PK-Solhjell-SV-kloning som lar damene bestemme alt! 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Der ser du! Faen! Hvorfor var du den som flytta? Du burde skifta låsene og kasta hora ut. Vær mann, ikke vær en sånn PK-Solhjell-SV-kloning som lar damene bestemme alt! Slik som du skriver ender du opp med å gi folk ett inntrykk av at du er en pussywhipped tulling som sitter hjemme i sofaen med forkle og kaster deg etter den minste sjangs til å føle deg mandig, selv om det bare er på internett. Litt overkill på "vær en mann"-holdningen, med andre ord. Til TS: Jeg føler med deg. Det der kan ikke være noe koselig. Jeg håper det ordner seg for deg fort, og at du så problemfritt som mulig kommer deg videre uten den dama. =) 5 Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hva i all verden har SV med saken å gjøre? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Hva i all verden har SV med saken å gjøre? SV har skyld i alt, om en mann f.eks går å voldtar en kvinne er det SV sin feil. Hvertfall det jeg merker i denne tråden. Endret 26. september 2011 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Føler med deg TS, håper du ordner opp i det! Har du noen planer for hva du skal gjøre nå? Ta hevn på noen måte eller bare glemme henne? Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 TS: Jeg har nettopp vært i samme situasjon som din. For å gjøre en lang historie kort så oppdaget jeg at hun hadde et forhold med en fyr siden desember 2010. Jeg leste mobilen og facebooken hennes, konfronterte henne med det jeg hadde lest og skjøt ned alle forsøkene hennes på å moralisere over at jeg hadde lest hennes private ting. Vil du lese hele historien kan du følge linken Jeg synes du skal konfrontere henne. Hvis hun innleder et følesesmessig forhold til en annen gutt, selv om ikke sex er involvert, prøver å holde det skjult og lyver om hva hun gjør er det som utroskap å regne. Hvis hun da prøver å vri fokus til at det er du som ikke stoler på henne, fortell henne hvorfor du gjorde som du gjorde og at det er hun som har trakket over streken. Det er to faresignal som ikke har blitt nevnt her. Nr. 1 er at hun har gjort en adferdsforandring. En større del av henne sosiale liv inkluderer ikke deg. Nr. 2 er at hun fortsetter å ha kontakt med en som hun vet er seksuelt interessert. Det pleier damer aldri å gjøre hvis de selv ikke er interessert. Da trekker de seg som regel vekk. Men før du gjør noe dumt, vær sikker på at hun går bak ryggen din. Postet av anonym: 98fdd155a0f9bcaeee2bc7c27819d527 skulle lese linken din nå, men kvinneguiden er nede for nå, så jeg kom ikke så langt. jeg har lest litt tråder som går i samme kategori som denne, og det er to ting som jeg finner interessante. 1. dem som skjønner at det er ugler i mosen uten å vite hvorfor og hvordan 2. dem som er virkelig påståelige og kommer med kritikk fordi man ikke stoler på sin kjære. dette er egentlig en og samme ting, og dem som går under punkt 1 ante ikke at de plutselig ikke stolte på sin kjære fordi dem aldri har hatt en grunn, videre så har de plutselig bare en følelse. dem som kommer inn under punkt 2 i denne tråden er dem som ikke har kommet dit enda. når dem en gang kommer dit skjønner de med en gang hvordan det er, og ville gjort det samme som dem i kategori 1. tenker at jeg faktsik skal lage en skikkelig tråd om dette, hvor man også kan diskutere tilfeller som skjer der og da, slik at man faktisk kan hjelpe dem som plutselig står der i en slik uutholdelig situasjon. jeg kommer til å kalle tråden Når magefølelsen sier noe annet. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 skulle lese linken din nå, men kvinneguiden er nede for nå, så jeg kom ikke så langt. Oppe nå Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) skulle lese linken din nå, men kvinneguiden er nede for nå, så jeg kom ikke så langt. Oppe nå på vei. lest tråden nå. den er sterk, for den handler om følelser så intense, om ærlighet og trofasthet utroskap løgner bedrag sinne fortvilelse lettelse ensomhet lykke alt i en ball. kjærlighet ... Endret 27. september 2011 av Solosuper Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Får jeg foreslå at man holder seg for gode til å oppfordre til brudd på norsk straffe- og eiendomslovgivning? Det er én ting å mene at TS bør være en skikkelig mannemanneMann (etter den stereotypen Mann som den aktuelle debattant påberoper seg), noe helt annet å foreslå overfor en person i en sårbar situasjon at det beste virkemiddelet er et som innebærer opp til flere års tid bak lås og slå. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Jeg ser på meg selv som en alright person, men gode verdier og holdninger. jeg har vært igjennom mye dritt her i livet og jeg står fortsatt oppreist, selv om jeg er myk og følsom. De siste 3 dagene har vært de desidert verste i mitt liv der den tryggheten og varmen som jeg endelig hadde funnet ble revet ned. jeg har opplevd mine beste stunder med henne. jeg opplever nå mine verste.. jeg bor for tiden hos en av mine beste kompiser og finner mye trøst i han og hans kone. Spesielt finner jeg trøst i deres 2 år gamle datter og ser rett igjennom mitt ytre og gir meg mye av den oppmerksomheten jeg trenger. fantastisk å se henne smile og prøve å få meg til å le. Mange innlegg i tråden her ser jeg på som rent sprøyt og trolling, og vil bare fortelle til dere som kommer med saklige og gjennomtenkte poster at jeg setter pris på det. jeg leser alt... Postet av anonym: ffdb4a5eadb9b210974589e940bcabbe 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg ser ikke problemet med å sjekke samboers facebook. "Du bryter loven" ser jeg hylekoret forkynner. Nå er jeg gift med dama jeg var sammen med i 10 år, men for 4 år siden var jeg såpass trygg på forholdet at jeg lett kunne sjekket hennes e-post uten at hun ble sjokkert. Vi delte da det meste, og jeg hadde blitt maks skeptisk om hun plutselig skulle bli sur om jeg leste en melding som tikket inn på hennes mobil (for å ta et eksempel). Har venner som har vært gjennom det samme som deg. De som har klart seg best er dem som har kuttet all kontakt. Slettet fra facebook, slettet fra telefonliste. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hva i all verden har SV med saken å gjøre? SV-ere er kjønnsløse idioter som vil at alt skal snakkes frem til en løsning, man skal tilgi alt, alt skal deles (sågar også kjærester), ingen skal ha fortrinn, kjønnsnøytralitet i så stor grad at man egentlig burde være hermafroditter, jakt er forkastelig, testosteron burde vært avskaffet o.s.v... Og alt dette selvfølgelig til deres fordel... TS: Sikre dine eiendeler ( på lovligst mulig vis ) og kom deg så langt unna bitcha som overhodet mulig. Om du ikke har slekt eller veldig nære bekjente på plassen dere bor på så flytt og begynn på nytt. Det VIL bli mheget! vanskelig å stole på kvinnfolk i fremtiden (snakker av erfaring), så om sex blir et tema så flyr du over kvinnfolk men stikk rett etterpå... Jeg skriver dette i affekt for slike historier gjør meg forbanna, det å bli lurt med heftig overlegg burde kunne være straffbart etter norsk lov... edit: la min barnslige rant i spoiler.... Endret 27. september 2011 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
nomore Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg ser ikke problemet med å sjekke samboers facebook. "Du bryter loven" ser jeg hylekoret forkynner. Nå er jeg gift med dama jeg var sammen med i 10 år, men for 4 år siden var jeg såpass trygg på forholdet at jeg lett kunne sjekket hennes e-post uten at hun ble sjokkert. Vi delte da det meste, og jeg hadde blitt maks skeptisk om hun plutselig skulle bli sur om jeg leste en melding som tikket inn på hennes mobil (for å ta et eksempel). Har venner som har vært gjennom det samme som deg. De som har klart seg best er dem som har kuttet all kontakt. Slettet fra facebook, slettet fra telefonliste. Mine nettprofiler og kommunikasjonsløsninger er nettopp det, mine. At eg ikke vil at en samboer/kjæreste sjekker disse betyr ikke at eg har noe å skjule. Eg vil heller snu på flisa, hvorfor skal du sjekke samboers meldinger/e-post? Det er jo samboer sin, og dermed VET du at det ikke er noe der til deg? Unntak er selvfølgelig dersom man bytter telefon, e-postkonto og nettprofiler støtt, slik at det faktisk er vanlig at du får meldinger fra dine venner på hennes telefon, og vice versa. Men det høres veldig rotete ut for min del. Det du prater om er ikke tillit, men kontroll. Og tillit != kontroll. 2 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg ser ikke problemet, og hun ser ikke problemet. Så lenge vi er av samme oppfatning er ikke dette et problem. Jeg bryr meg ikke om hun leser min facebookprofil - selv sjekker jeg den for sjeldent til å holde meg oppdatert om det dukker opp noe av interesse. Joda, jeg har henne i jerngrep - jeg kan passordet til hennes e-post og jeg har lest sms som tikker inn på hennes mobil om hun er på badet eller hva det måtte være. TS sin tillit har forøvrig blitt misbrukt av dama. Jeg hadde blitt langt mer forbanna om dama var utro, enn om hun leste all e-posten min... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå