AnonymDiskusjon Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 I mai i år begynte samboer å dra mye på byen med en venninne. Nesten hver helg og det var sjelden hun kom hjem. altså at hun overnattet hos henne, noe som kan være forståelig da vi bor utenfor byen. Gjennom en kjede av tilfeldigheter fikk jeg nyss på at det var en annen kar involvert og jeg endte opp med å konfrontere henne. Hun forklarte at han var interessert men at det ikke var gjensidig. Kun at hun kom godt overens med han da han visstnok minnet henne mye om meg. Etter dette ble det rolig og ting har egentlig gått på skinner, bortsett fra det faktum at jeg ikke har klart å stole 100% på henne i ettertid. Jeg endte da opp med her om dagen å gjøre det de fleste gjør da de misstenker utroskap, jeg logget meg inn på facebooken hennes.. Til helgen skal jeg reise bort, og det viser seg da at de har planer om å møtes, der de begge foreslår at de tar et par øl eller fler sammen, ingenting nevnt om en sosial sammenkomst så her ser det ut som at det er kun de to som skal møtes... Hun vet ikke at jeg vet... og når jeg spurte om hun hadde noen spess planer til helgen sier hun at hun ikke har noen. Spørsmålet mitt blir: Bør jeg nevne at jeg vet å evnt forhindre et utroskap, eller vente å se? dette her dreper meg langt inne.. Verdt å nevne vi er 28 år å har vært samboere i 7 år.. takker for tilbakemeldinger Postet av anonym: ffdb4a5eadb9b210974589e940bcabbe 3 Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du burde si at du vet det. Når du allerede har spurt henne om hun har planer og hun lyver om det er det ganske tvilsomt spør du meg. 2 Lenke til kommentar
Vatusia Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Enig med Fish her. Men hun vil nok steile for at du sjekka facebooken hennes.. men om hun faktisk er utro så var det verdt det. Uansett lyver hun for deg, og hun vil garantert, hvis hun reagerer med sinne ang facebook, prøve å vri det over på at DU er badguyen for du snoket på hennes privatliv (det er det vi kvinner gjør).. prøv å ikke la det skje, for da blir det at hun løy skjøvet bort. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sett deg ned og ta en alvorsprat. Si at du føler at noe ikke er som det skal osv ... så har du bærbar der og logger inn når hun er der ... AHA... hva er det som skjer'a - du hadde jo ingen planer sa du. Så tar du det derfra 3 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sett deg ned og ta en alvorsprat. Si at du føler at noe ikke er som det skal osv ... så har du bærbar der og logger inn når hun er der ... AHA... hva er det som skjer'a - du hadde jo ingen planer sa du. Så tar du det derfra Bra forslag Du må spørre deg hvordan du vil komme ut av hele greia. Altså om du skal gå fra forholdet med hodet hevet, eller om du skal kave og mase til hun går lei og innrømmer hele greia. Jeg hadde ihvertfall vært utro samtidig. Så slipper du å være den som blir så til de grader overkjørt og dumpa. Når du konfronterer henne med hele greia så dumper du henne på den kjipeste og mest arrogante måten du kan. For eksempel si at du er lei av henne, og trenger noen som gir deg mer spenning. Grisekjipt å høre for henne, men hvis du er den som blir "dumperen" slipper du muligens å føle bitterhet etter å ha blitt trampa på. 1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ser at det er kjipt å sei at du har lest facebooken hennes. Alternativ kan du kanskje komma heim uanmeldt å "ta dei på fersken" evt få ein kompis til å stikke innom for å "henta noko" . Er du heldig, så er ho ikkje utro, men har ein koselig aften. Uansett, lykke til. Ein utrulig kjip situasjon. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er ikke vits å "ta noen" for dette. Hvis hun er såpass lite interessert i deg er det jo ikke vits å være sammen. Snakk med fruen istedenfor å holde på som en detektiv. I verste/beste fall stopper et forhold som ikke var noe vits å fortsette å være i. Det er ingen gode forhold som ender i brudd. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Synes virkelig synd på deg, må være ganske vanskelig å oppdage noe sånt, særlig etter 7 år! Jeg har vært gjennom noe lignende selv, men ikke like alvorlig. Jeg beklager å skuffe deg, men jeg tror forholdet deres kommer til å ta slutt. Uansett om det blir nå eller ikke. Hun er åpenbart ikke interessert i å holde seg trofast lenger, og hvis du ikke klarer å stole på henne igjen kommer det til å bli verre for hun og alt kommer til å ende opp i et helvete. Jeg tror jeg hadde fortalt hun at jeg visste om det, og deretter gjort det slutt, men forstår veldig godt at det ikke er lett når dere har vært sammen i 7 år. Lykke til! Lenke til kommentar
Populært innlegg Ideal Skrevet 22. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. september 2011 Altså, den politisk korrekte greia er jo å være en kjønnsløs evnukk og godta alt. Man er jo "psykopat" dersom man har oppdaget noe, og Guuuud for et tillittsbrudd å sjekke hennes facebook.. Spør deg selv, har ikke hun begått et tillittsbrudd FØRST? Det er jo HUN som har avtalt å møte en annen mann. Spør deg selv hva du har å tape. Dersom hun knuller en annen mann er vel forholdet over uansett? Er det ikke bedre å ta en konfrontasjon på dette, enn å la henne knulle en fyr? Helt ærlig høres det ut som at dama er søppel, rett og slett mindre verdt enn en brukt hundepose. Drit i å reise bort i helga. Finn ut hvor de møtes. Dra til Jernia og kjøp ny låsesylinder til utgangsdøren, etc. Parker bilen et sted hun ikke finner den. Skift låser. Kast tingene hennes ut i hagen. Undertøy osv kan du med fordel tenne fyr på. Oppsøk utestedet hvor de skal møtes, og still henne et spørsmål: Hva gjør du egentlig her med denna fyren? "TROR'U JEG ER IDD-IOTTT-H?!????" Vær mann. Vær stolt. Ikke vær en kjønnsløs SV-hjernevaska tulling med fotformsko. Menn har lov til å si fra, du skal faen ikke være dørmatte for noen skitten hore som avtaler helgetreff med elskerne sine!! 60 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Altså, den politisk korrekte greia er jo å være en kjønnsløs evnukk og godta alt. Man er jo "psykopat" dersom man har oppdaget noe, og Guuuud for et tillittsbrudd å sjekke hennes facebook.. Spør deg selv, har ikke hun begått et tillittsbrudd FØRST? Det er jo HUN som har avtalt å møte en annen mann. Spør deg selv hva du har å tape. Dersom hun knuller en annen mann er vel forholdet over uansett? Er det ikke bedre å ta en konfrontasjon på dette, enn å la henne knulle en fyr? Helt ærlig høres det ut som at dama er søppel, rett og slett mindre verdt enn en brukt hundepose. Drit i å reise bort i helga. Finn ut hvor de møtes. Dra til Jernia og kjøp ny låsesylinder til utgangsdøren, etc. Parker bilen et sted hun ikke finner den. Skift låser. Kast tingene hennes ut i hagen. Undertøy osv kan du med fordel tenne fyr på. Oppsøk utestedet hvor de skal møtes, og still henne et spørsmål: Hva gjør du egentlig her med denna fyren? "TROR'U JEG ER IDD-IOTTT-H?!????" Vær mann. Vær stolt. Ikke vær en kjønnsløs SV-hjernevaska tulling med fotformsko. Menn har lov til å si fra, du skal faen ikke være dørmatte for noen skitten hore som avtaler helgetreff med elskerne sine!! Jaaa, er så jævla enig med deg, det her var det beste jeg har hørt på lenge, og den mest fortjente + jeg har gitt til nå. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Altså, den politisk korrekte greia er jo å være en kjønnsløs evnukk og godta alt. Man er jo "psykopat" dersom man har oppdaget noe, og Guuuud for et tillittsbrudd å sjekke hennes facebook.. Spør deg selv, har ikke hun begått et tillittsbrudd FØRST? Det er jo HUN som har avtalt å møte en annen mann. Spør deg selv hva du har å tape. Dersom hun knuller en annen mann er vel forholdet over uansett? Er det ikke bedre å ta en konfrontasjon på dette, enn å la henne knulle en fyr? Helt ærlig høres det ut som at dama er søppel, rett og slett mindre verdt enn en brukt hundepose. Drit i å reise bort i helga. Finn ut hvor de møtes. Dra til Jernia og kjøp ny låsesylinder til utgangsdøren, etc. Parker bilen et sted hun ikke finner den. Skift låser. Kast tingene hennes ut i hagen. Undertøy osv kan du med fordel tenne fyr på. Oppsøk utestedet hvor de skal møtes, og still henne et spørsmål: Hva gjør du egentlig her med denna fyren? "TROR'U JEG ER IDD-IOTTT-H?!????" Vær mann. Vær stolt. Ikke vær en kjønnsløs SV-hjernevaska tulling med fotformsko. Menn har lov til å si fra, du skal faen ikke være dørmatte for noen skitten hore som avtaler helgetreff med elskerne sine!! Beste svaret jeg har lest på diskusjon.no noensinne! 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hvis du sier det feil, kan hun vri hele diskusjonen om til hvorfor DU sjekka hennes facebook, ikke om hun er utro eller ikke. Men jeg synes du godt burde si ifra. Det at hun sier "ingenting" når det er helt åpenbart en ren løgn, kommer til å gjøre forholdet deres umulig for din del etterhvert. Endret 22. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Altså, den politisk korrekte greia er jo å være en kjønnsløs evnukk og godta alt. Man er jo "psykopat" dersom man har oppdaget noe, og Guuuud for et tillittsbrudd å sjekke hennes facebook.. Spør deg selv, har ikke hun begått et tillittsbrudd FØRST? Det er jo HUN som har avtalt å møte en annen mann. Spør deg selv hva du har å tape. Dersom hun knuller en annen mann er vel forholdet over uansett? Er det ikke bedre å ta en konfrontasjon på dette, enn å la henne knulle en fyr? Helt ærlig høres det ut som at dama er søppel, rett og slett mindre verdt enn en brukt hundepose. Drit i å reise bort i helga. Finn ut hvor de møtes. Dra til Jernia og kjøp ny låsesylinder til utgangsdøren, etc. Parker bilen et sted hun ikke finner den. Skift låser. Kast tingene hennes ut i hagen. Undertøy osv kan du med fordel tenne fyr på. Oppsøk utestedet hvor de skal møtes, og still henne et spørsmål: Hva gjør du egentlig her med denna fyren? "TROR'U JEG ER IDD-IOTTT-H?!????" Vær mann. Vær stolt. Ikke vær en kjønnsløs SV-hjernevaska tulling med fotformsko. Menn har lov til å si fra, du skal faen ikke være dørmatte for noen skitten hore som avtaler helgetreff med elskerne sine!! Ganske enig der. Du bør ikke konfrontere henne med det du har lest på hennes Facebook. For det første blir hun bare å lyve til deg, og for det andre blir du å få en grundig leksjon i hvorfor du har snoket i hennes private "dagbok" (for Facebook er vel en dagbok i disse dager?). Har selv vært i et langvarig forhold med ei jente jeg trodde var utro, og det viste seg at hun var det. Utroskap er vanskelig å skjule, da symptomene er mange. De verner om mobiltelefonen sin, sier de skal overnatte hos venner osv. samtidig som de planlegger alt annet faenskap. Slike brudd er utrolig tungt en periode, men etter sorgen og sinnet blir du å oppleve hvor godt det har gjort deg å bli kvitt denne dama. Edit: jeg tror forresten det blir feil å bruke ordene "hindre utroskap". Om du tror hun er i stand til å være utro, la henne for guds skyld være utro. Bare finn ut av det og bli kvitt henne. Ved å "hindre" dette blir du hjernevasket av henne til å tro at hun ikke hadde planer om å være utro, og hun vil etterhvert bli mer forsiktig med å skjule sporene sine for deg. Endret 22. september 2011 av ^Th0mas^ 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Har vært her inne mange ganger og lest diverse innlegg om utroskap, har selv sittet på pinnen som "skreket" dump han/hun... når man sitter på den andre siden er det ikke lett... Man sier Norge er en lottonasjon, man liker å ta litt sjanser, eller "leap of faith" om man vil. For bare 20minutter siden så hun meg dypt i øynene og fortalte at hun elsker meg.. Er jeg fullstendig naiv når jeg da innerst inne lever med håpet over at de faktisk bare er venner?... Jeg skal være ærlig å innrømme en ting, da jeg skrev denne posten i går kveld var jeg sint og såret. En ting som ikke stemmer er det at jeg spurte henne hva hun skulle til helgen. det har jeg ikke gjort enda, men der og da var jeg bare så sikker på at viss jeg spurte så var det "ingenting" jeg ville få som svar.. Dette beklager jeg.. Samtidlig er det bare dager siden hun pratet om giftemål... mellom oss to altså.. Postet av anonym: ffdb4a5eadb9b210974589e940bcabbe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Da bør du spørre henne. Kanskje hun bare sier "Har tenkt å ta et par pils med xxx, du har vel ikke noe imot det?" Hun kan få helt hetta og spørre om du ikke godtar at hun har venner av motsatte kjønn uten å bli sjalu. Men det finner du ikke ut ved å ikke si noe. Også nevner du INGENTING om at du smugleste facebooken hennes. Det kommer nemlig til å bli en MYYYYYYYE større sak. Endret 22. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Altså, den politisk korrekte greia er jo å være en kjønnsløs evnukk og godta alt. Man er jo "psykopat" dersom man har oppdaget noe, og Guuuud for et tillittsbrudd å sjekke hennes facebook.. Spør deg selv, har ikke hun begått et tillittsbrudd FØRST? Det er jo HUN som har avtalt å møte en annen mann. Spør deg selv hva du har å tape. Dersom hun knuller en annen mann er vel forholdet over uansett? Er det ikke bedre å ta en konfrontasjon på dette, enn å la henne knulle en fyr? Helt ærlig høres det ut som at dama er søppel, rett og slett mindre verdt enn en brukt hundepose. Drit i å reise bort i helga. Finn ut hvor de møtes. Dra til Jernia og kjøp ny låsesylinder til utgangsdøren, etc. Parker bilen et sted hun ikke finner den. Skift låser. Kast tingene hennes ut i hagen. Undertøy osv kan du med fordel tenne fyr på. Oppsøk utestedet hvor de skal møtes, og still henne et spørsmål: Hva gjør du egentlig her med denna fyren? "TROR'U JEG ER IDD-IOTTT-H?!????" Vær mann. Vær stolt. Ikke vær en kjønnsløs SV-hjernevaska tulling med fotformsko. Menn har lov til å si fra, du skal faen ikke være dørmatte for noen skitten hore som avtaler helgetreff med elskerne sine!! Dette er ... vakkert. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg ser hvordan det er her naturlig å få mistanker om at dama er/kommer til å være utro, men på svarene høres det jo ut som om det er banket i stein. Bare fordi hun i følge facebook hadde avtalt å møte noen, og på spørsmål om hun hadde planer svarte nei. Det er da faktisk mulig at hun ikke løy, at hun orginalt hadde planer, men snakket med fyren etter at de avtalte noe over facebook, og at det ikke skulle bli noe av likevel. Point being, hva skjedde med uskyldig inntil det motsatte er bevist? Lenke til kommentar
Ruskeladd Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) La oss vurdere situasjonen helt logisk: Faretegn nummer 1: Hun er altså 28 år gammel, men ser seg fortsatt nødt til å dra ut på byen nesten hver helg, til tross for at hun har hatt samboer i flere år? Dette virker for meg veldig rart. Jeg kjenner ingen damer i den alderen som er i et fast seriøst forhold, men fortsatt ser seg nødt til å feste så mye. Når det er sagt, så kjenner jeg ikke samboeren din. Jeg vet ingenting om personligheten hennes. Men hvis du tenker deg litt om: er hun ei sånn jente? Som tviholder på "ungdommen" i seg, og er avhengig av festing? Faretegn nummer 2: Det er åpenbart den fyren. Hvis du fikk nyss om det, så er det tydelig at det er noe sladder på gang. Og det at hun innrømmer at HAN er interessert gjør ikke saken bedre. Du gjorde én veldig stor tabbe. Da hun fortalte at den mannen er interessert, så skulle du forbydd henne fra å møte han. Det hadde på ingen måte vært feil. Du vil ikke la dama di være venn med en som åpenlyst er interessert i henne. Da kan noe galt skje, selv om hun ikke har planer om det i utgangspunktet. Hvis hun er litt forvirret en dag, og de begge er alene og fulle... Da kan ting skje! Derfor ville det ikke vært "kontrollerende" oppførsel hvis du forbød henne fra å møte han. Men nå er ikke dette tilfellet. Det er allerede for sent. Problemet med situasjonen, er at det fortsatt ikke er sikkert at hun er utro, eller har planer om det. Det kan hende de bare er venner(selv om veldig mye tyder på alt annet). Med mindre du faktisk fersker henne, så er det hun selv som bestemmer når du får vite sannheten eller ei. Men jeg har ett spørsmål: Hvor detaljerte var planene deres? Hvis "planene" deres bare var noe sånt som: "vi skal ikke prøve å finne på noe i helga a? Ta noen øl eller noe?", og hun svarte "ja, det kan vi jo!", eller noe liknende, så er det egentlig ikke en "plan". Hun kan ha tolket det slik iallefall. En plan er mer spesifikt. En plan er noe man har bestemt seg helt for at skal skje. Så da du spørte henne om hun hadde noen planer, så så hun ingen grunn til å fortelle deg det, ettersom det ikke var noen sikre planer. Et annen ting du må tenke på, er at hun kanskje er redd for at du skal bli sjalu hvis hun forteller at hun skal møte den mannen. Kanskje hun ser på han som en fantastisk venn som hun ikke har lyst til å miste, men frykter at nettopp det kan skje hvis hun forteller deg sannheten? Alt i alt er det vanskelig å si hva du bør gjøre. Personlig ville jeg konfrontert henne. Fortalt at det er ukomfortabelt at hun er såpass nære andre menn, alene. Spesielt mtp at mannen i bildet i utgangspunktet er interessert i henne. Selv om hun ikke har vært utro eller har planer om det, så vet man ALDRI hva som skjer. Jeg er sikker på at 90% av de som har vært utro, har sett på utroskap som noe forferdelig dritt de aldri kunne tenke seg å gjøre. Jeg gjorde det, men endte opp med å være utro selv(én gang). Det rare med utroskap, er at det ofte er noe man må få ut av systemet, fordi man er forvirret. I mitt tilfelle ble forholdet bedre etter utroskapet, selv om jeg faktisk fortalte kjæresten om det. Endret 22. september 2011 av Ruskeladd Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ruskeladd har nokon veldig gode poeng her. Det er unormalt for eit par at den eine parten skal ha slike "behov", da ER det fare på ferde. Det veit eg av erfaring, og i likhet med Ruskeladd såg eg også veldig ned på utroskap, og uansett korleis forholda i forholdet er, er det ikkje akseptabelt. Eg har vert utro ein gang, noko eg angrar på sjølvsagt. Men var mann nok til å fortelle det til dama mi med ein gang. Forholdet vart ikkje bedre av det etterpå, ho tilgav meg, men det endte til slutt med at me skilte lag. Noko som for min del var greit, da eg ikkje hadde det godt i forholdet, som ganske direkte førte til utroskapen i første omgang. Korleis DU skal takle denna situasjonen er vanskelig å sei, men det ganske sikkert at det noko muffins på gang. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Du gjorde én veldig stor tabbe. Da hun fortalte at den mannen er interessert, så skulle du forbydd henne fra å møte han. Det hadde på ingen måte vært feil. Du vil ikke la dama di være venn med en som åpenlyst er interessert i henne. Da kan noe galt skje, selv om hun ikke har planer om det i utgangspunktet. Hvis hun er litt forvirret en dag, og de begge er alene og fulle... Da kan ting skje! Derfor ville det ikke vært "kontrollerende" oppførsel hvis du forbød henne fra å møte han. HELT feil etter min mening. Man skal og bør ikke forby en partner noe slikt - man eier ikke en person. Da bør man vurdere forholdet og heller ta sin hatt og gå. Dama mi er dritpen og har alltid vært det - sjarmerende og grei - en drømmedame egentlig. Heldigvis ble hun sammen med meg og ikke Ruskeladd, for da måtte hun blitt holdt innenfor husets fire vegger Endret 22. september 2011 av kandasa 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå