Kjetil Øyen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Mamma mia Bildet er fjernet. Beskrivelse: Mamma mia............ og en hest med kjærre... Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Ronny1977 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Likte veldig godt fargene i dette bildet. Deilige og duse. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja her var det litt for en vær smak, flott og artig bilde. Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Dette var et herlig bilde, masse fine detaljer; såsom eikene fra kjerra som speiler seg i vannpytten, fotgjengerfeltet, Disneyskriften osv... Skulle jeg påpeke noe, så måtte det være å fjerne den gule cabben og det hadde vært ønskelig å få med begge skiltene helt opp ;o) En god 4 fra meg. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Liker farger og uttrykk. Det første som slo meg var en irriterende klipp av plakatene riktignok, så det kan du evt kikke/tenke på ;-) Klippes det lengre ned på disse forsvinner irritasjonsmomentet for meg i hvertfall, da jeg ikke lengre blir nysgjerrig på resten av de ansiktene du har klippeet av.. Lenke til kommentar
ferdinan-foto.no Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Skikkelig flott Kjetil, her stemmer det meste:) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 That`s totally awesome, som de sier "over there" Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fint og skarpt gatebilde! Der skulle jeg likt å vært ja.... (på en eller flere musicaler altså) Ikke så fortrolig med kuttene der oppe, men det måtte vel til for å få et sånt "nærbilde" ! 4'er uansett! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Et bra bilde, men er enig med kuttene oppe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg