Markie_mark Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Heisann! Jeg har 500 euro jeg gjerne vil gjøre om til norske. Spørsmålet er når og hvor er beste sted jeg bør veksle? I tillegg hvor mye pleies det å charges når man veksler? Sjekket nettopp valutaen til euro, den var 7,73. Er det forholdsvist lavt? Bør jeg vente? Noen som vet om den er på vei opp etc. Setter stor pris på alle svar! Endret 21. september 2011 av markie2k Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Noen som vet om den er på vei opp etc. Hadde nokon VISST dette, kunne dei selt dei opplysningane dyrt - veldig dyrt. Det hadde vore MANGE viljuge kjøparar i profesjonell valutamarknad då. Veit ikkje var du har kursen frå, men nett no er kjøpskursen til Forex (Oslo)7,40 kr for setlar, medan DNB har 7,52 kr for setlar. Gebyret hjå DnB ved valutakjøp ligg kring 50 kr (minst det doble for ikkje-kundar), hjå Forex er gebyret 45 kr. Generelt er beste staden for å veksla i den banken du er kunde - om du då ikkje heller tek vare på setlane til neste gong du skal til eit EUR-land. Bankane sin SALSkurs på EUR har lege og vaka mellom 7,60 og 8,25 siste halvåret, opp og ned, ned og opp. No ligg han temmeleg beint rundt 8. Lenke til kommentar
Markie_mark Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Noen som vet om den er på vei opp etc. Hadde nokon VISST dette, kunne dei selt dei opplysningane dyrt - veldig dyrt. Det hadde vore MANGE viljuge kjøparar i profesjonell valutamarknad då. Veit ikkje var du har kursen frå, men nett no er kjøpskursen til Forex (Oslo)7,40 kr for setlar, medan DNB har 7,52 kr for setlar. Gebyret hjå DnB ved valutakjøp ligg kring 50 kr (minst det doble for ikkje-kundar), hjå Forex er gebyret 45 kr. Generelt er beste staden for å veksla i den banken du er kunde - om du då ikkje heller tek vare på setlane til neste gong du skal til eit EUR-land. Bankane sin SALSkurs på EUR har lege og vaka mellom 7,60 og 8,25 siste halvåret, opp og ned, ned og opp. No ligg han temmeleg beint rundt 8. ah ok, takk for svar:) Hentet tall fra http://tux.aftenposten.no/calcFrame/start.htm?id=16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå