Gå til innhold

Reise til Danmark, pass etter 22.07?

Jazz123

Anbefalte innlegg

Reiser til Danmark i morgen tidlig og fikk just høre av min mor at hun trodde man kanskje må ha med pass for å kunne reise til de Nordiske landene nå, etter terroraksjonen 22.07. Så i stedet for å ta en times kjøretur for å hente passet på hybelen min håpte jeg noen kan bekrefte/avbekrefte dette?

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du TRENG ikkje pass til Danmark, heller ikkje ikkje med fly. Norden har framleis avtale om passfridom ved reiser, og han gjeld for flyselskapa og, så lenge flyet går direkte Noreg-Danmark, og dette er endestasjonar, ikkje mellomlandingar. Du skal likevel vera førebudd på ein halv time med diskusjon nett der, til "rette vedkommande" har fått sjekka litt her og der, bladd som galen og teke ein telefon - så har du det TRAVELT i flykøen bør nok passet vera med.

Derimot har du INKJE å gjera over tyskegrensa utan pass - og slett ikkje når du skal attende til Danmark. Er ikkje heilt gode gode tilhøve mellom dei statane kva gjeld pass- og tollkontroll nett no. I Tyskland skal du dessutan alltid ha ID på deg på offentleg stad, og "ID" vil seia anten det EU-ID-kortet nordmenn ikkje har, eller pass. Manglar dette, KAN du faktisk havna i terrorfengsel nokre månader om Tyskland aukar til omframt tryggleiksnivå av høgare grad. Du tullar ikkje med ein tysk gorilla som kallar seg "grensepoliti", set pistolen i magen på deg, og knurrar "Passss, bitte!!!!" i munnvikane! Ikkje om du har vit i alle høve. Normalt ser du ikkje desse grensepolitistane, men dei dukkar opp ved grensestasjonane på ein time ved "auka tryggleiksnivå"! Då hjelper det fint lite at du kom over i går, og ingen spurte etter passet ditt DÅ.

Lenke til kommentar

Har da aldri hatt med meg pass når jeg har flydd til Danmark. Ikke trengte de 1/2 time for å bla i dokumenter heller. Så skjønner ikke helt hva Atlanterhavet snakker om. :hmm:

Nei, det er ikkje sjølvsagt at dette skjer, fleirtalet av flytilsette veit godt at det er passfridom mellom dei nordiske landa og godtek bankort eller førarkort som ID i staden. Har opplevd nett det sjølv mange gonger. Du skal likevel alltid vera FØREBUDD på at den prosessen tek ein halv time, eg har endeleg opplevd DET og nokre gonger (og avbrote nokre gonger, av di eg hadde passet, var berre spørsmål om å opna kofferten og finna det, i staden for å ta det som var lettast tilgjengeleg i lommeboka).

Og det med tysk terrorfengsel i månedsvis er vel en LITEN overdrivelse vel.

Det trur mange, men tysk lov er klinkande klår: Du skal kunna identifisera deg med pass eller EU sitt ID-kort på offentleg stad (og skal tyder SKAL i tysk lovverk, "ordnung muss sein!"). Kan du ikkje det kan du etter tyske anti-terrorlovar fengslast i inntil seks månader utan lov og dom. Kva trur du då hender når Tyskland av ein eller annan grunn er i "vernebuing 4" og ein gorilla i grensevaktuniform set pistolen i magen på deg og knurrar "PASS, bitte!!!" mellom samanbitne tenner? Då lurer du ikkje på OM du treng, pass - du lurer på om du ikkje burde hatt noko meir og! Normalt er slett ikkje tyskland i "vernebuing 4", men slikt kan koma med varsel på ein time, og det har vore (for avgrensa område) fleire tilfelle siste 12 månader.

Lenke til kommentar

På grunn av passfriheten mellom Norge, Sverige og Danmark MÅ du ikke ha med pass men det er ofte at flyselskaper krever dette for ombordstiging.

Ja dei krev det, men det er ikkje lovleg krav for flightar avgrensa til Norden. Noko enkelte tilsette i flybransjen visst har temmeleg vanskeleg for å skjøna, for "me gjer jo alltid slik". Kan godt vera det, men det skal litt meir til for å gjera ting lovleg... Skal dette kallast "avtala vilkår", må det gå TYDELEG fram av vilkåra ein godtek, og sjølv då vil det mest truleg verta sett til sides som "urimeleg" vilkår ved ein rettsak, vil eg sjølv tru. Det finst nemleg folk som ikkje HAR pass, og ikkje reiser utanfor Norden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...