Rankiz Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg skal til London og en jeg kjenner kjøpte biletter til Fulham vs QPR. Vi hadde heller lyst til å dra på Tottenham vs Arsenal, men vi hadde ikke fått med oss at Fulham kampen hadde blitt FLYTTET til samme tidspunkt som Tottenham kampen, så dårlig oppsjekking av oss. Det er vel ingen mulighet for å kanselere Fulham bilettene vi bestile via Mastercard, siden forbrukerkjøsloven ikke gir kanseleringsmuligheter for tidsbegrensende arrangementer og reisebiletter. Så det jeg lurer på er om det pleier å bli god stemning og fulle tribuner på Fulham vs QPR derby? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Selvfølgelig. Dere kan da ikke være så kravstore. Eneste med Fullham er vel at de har til vane med å spille mer deadline fotball. Ikke at det er noe negativt i den grunn - desto mer underholdende. Fullham er vel en av de lagene QPR virkelig kan spille fotball mot og har sjans mot - tror jeg. Det gode med den Engelske fotballen er at hver eneste fotballkamp er fullsatt. Og Craven Cottage mener nå jeg er en av de peneste stadionene i England, med drøye 25 000 tilskuere. Gled deg heller! Er man første-gangs reisende til en fotballkamp i England, syntes jeg det er mer underholdende å se to lag som spiller mer underholdende og scorer mål - enn to lag som er jevngode og spiller 0-0 liksom. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Har sett kamp på Craven Cottage og kan bekrefte at det kommer til å bli knall stemning og fulle tribuner, spesielt på den kampen du skal på. I tillegg er CC muligens PLs koseligste stadion. Kommer til å bli en suksess! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tipper dere hadde slitt litt mer med å få tak i billetter til Spurs - Arsenal uansett? Vil anbefale Craven Cottage og denne kampen, typisk engelsk kamp med engelsk stemning og et skikkelig gammelt og ærverdig engelsk stadion! CC ligger for øvrig bare en meget kjapp busstur, evt. gåtur på en liten halvtime, fra der jeg bor i London, rett over Themsen fra Putney, et koselig og lite område i utkanten av Central London. Stamford Bridge ligger for øvrig også ganske nær CC. Nesten rett over elva fra Craven Cottage (rett ved Putney Bridge), ligger en cocktailbar som heter Thai Square med noen jææævlig gode (dog dyre) drinker. /Hewitt recommends! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Høres bra ut! Arsenal har ikke gjort det spesielt bra i år og det kan bli mer morsomt å se på Fulham vs QPR. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Om jeg kunne valgt ville jeg gått for Fullham vs QPR uten tvil. Så du bør ikke ha grunn til å angre...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå