Gå til innhold

Jeg har allerede søkt i forumet...

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt igjennom hele forumet etter noe som omhandlet dette, men fant det ikke, så jeg lager en ny tråd her.

Kan man gjøre slik at i begynnelsen av hver tråd du skriver så står teksten

"Jeg har søkt igjennom hele forumet etter noe som omhandlet dette, men fant det ikke, så jeg lager en ny tråd her."

Altså... Hvis man ikke skriver det i begynnelsen av hver tråd, så blir trådene ødelagt av flaming fra andre brukere, men står det, så er det ingen som flamer, uansett hvor mange ganger det har blitt diskutert.

Jeg synes det er en bra idé. Hva med dere?

Skulle nesten laget en poll, men det får jeg jo ikke lov til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

[sarkasme]

Hva med å legge til litt obligatorisk om oppvekst, familien og katten nederst også som default. Det ville blitt et flott tillegg til de milelange pc spec signaturene. Ville fort blitt mange sider i hver tråd og det ville jo vært imponerende i seg selv.

Jeg stemmer ja til alt som kan fylle opp sidene og gjøre det minst mulig leselig.

[/sarkasme]

Ikke spesielt rettet mot Toolshed, men det passet bare her...

Lenke til kommentar

Hehe, idèen er ganske på jordet, men jeg skjønner fortvilelsen din. Folk har en tendens til å hoppe på førstemann som poster noe som tidligere har vært postet et par ganger, og da gjerne rive han verbalt i fillebiter.

Til folk generelt; søkefunksjonen suger hard hestepenis, det er tusen ganger enklere å starte en ny tråd og få flames med på kjøpet. Inntil noe skjer med søkefunksjonen så vil nok problemet med gjentatte tråder om ting som har vært tatt opp før vedvare.

I rest my case. :shrug:

Lenke til kommentar

Søkemotoren er dårlig, men den er på bedringens vei.

Nå tok jeg et test søk på "Vigrestad" med Søk etter alle ordene, da fikk jeg 11 treff, noe som er ganske logisk.

Men søkomotoren indekserer ikke vanlige ord som og ikke kansje etc.

Lenke til kommentar
Greit, den er ikke det beste jeg har vært borti, men søkemotoren er da ikke ille? Jeg finner alltid det jeg leter etter... :shrug:

Eller er det bare jeg som har flaks?

Det har nokk meg hvordan du søker ja, men jeg finner som oftest det jeg søker etter jeg også etter noen søk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...