jmhaland Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg begynte på kreatin for et par uker siden. Har tatt tilsammen 6 doser. Jeg fant nettop ut at om 2 uker skal jeg ta dopingtest. Jeg har mistanke om at det er ulovlige stoffer i kreatinen så jeg er litt bekymret :/ Tror dere at vist det er noen ulovlige stoffer i kreatinen, vil det slå ut på dopingtest 2 uker etter siste dose? Som sagt har bare tatt 6 doser tilsammen da Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kreatin solgt i Norge inneholder ikke ulovlige stoffer. Kreatin står ikke på dopinglista og finnes naturlig i kroppen. Lenke til kommentar
jmhaland Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 ja vet det, men kjøpte det fra utlandet (romania).. bor på bondegård og rumeneren som jobber hos oss skaffa meg kreatin billig fra romania (han bruker det selv). Vet jo aldri med det landet der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Rumensk kreatin høres ut som the shit! Tviler på at det slår ut på testen, men som du sier så kan man ikke vite. Sporbarheten til stoffer i blodet ditt avhenger av hva det er. Enkelte steroider forsvinner f.eks kjappere enn andre. Lenke til kommentar
jmhaland Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 ja, har jo bare brukt det 6 ganger og da så satser på at det går bra takk for svar! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Går nok helt fint, tviler på det er noe sketchy i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå