Gjest medlem-245286 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg lurer veldig på hva dette er!, ser heftig ut Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ser ut som en forlenger/hub til interne Usb'er Ser at den er 3 pins så det kan være en vifteovervåking med kontakt til hovedkortet på nedsiden av den også. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kontaktene ligner på vanlige 3-pins viftekontakter, likt til hva du finner på et PC hovedkort. Det er vanskelig å si hva dette er uten å vite hva dette er en del av - men om jeg skulle tippe vile jeg si at det ser ut som en viftekontroller som gir mulighet for å kontrollere flere vifter fra samme input. -Stigma Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Etter å ha søkt litt rundt, så fant jeg dette, så jeg vil nok tro det er en slags forlenger/hub som Kvittering sier Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 regner med det er en forgreiner så man kan la flere vifter styres fra det samme signalet fra HK Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Takk for svar, det er vel ingen av dere som skulle vite om en god lakk til å painte plastikk med? Og må man sanblåse eller skrubben ned lakken på plastikken først? Gjerne link Endret 21. september 2011 av medlem-245286 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 mannen på plastikken? :S og om du skal lakkere (LAKKERE IKKE PAINTE) plast må den nok pusses så den får en ru overflate, så vaskes med et løsemiddel som fjerner fett før du bare sprayer lakken over Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 mannen på plastikken? :S og om du skal lakkere (LAKKERE IKKE PAINTE) plast må den nok pusses så den får en ru overflate, så vaskes med et løsemiddel som fjerner fett før du bare sprayer lakken over lakkere, eller kjøpte sånn spratt boks på europris til 40 kr, funker det ell? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 ja spraymaling er det jeg snakker om, men som oftest er kvaliteten dårligere jo mindre du betaler Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 styr unna europris lakk, verste lakken jeg noen gang har brukt. Gå for biltema eller bedre alternativer, lakk er ikke noe man vil spare penger på. Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 hvor me bør man beale ca? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 gå på en skikkelig malings buttikk så får du både hjelp og bra kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå