Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bård Hoksrud (FRP) nesten tatt med buksene nede

214 stemmer

1. 1. Bør loven som forbyr kjøp av seksuelle tjenester oppheves?

• Ja, den bør oppheves
      169
    • Nei, den bør bestå slik den er
      46

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal hun gidde å jobbe i en bordell om hun ikke tjener mer penger på det?

Sikkerhet, jevn kundestrøm osv osv. Hvorfor velger noen å være lønnsmottager når de kan starte egen bedrift?

Gi opp dette tullet.

Hvis du ikke forsto, så var det et retorisk spørsmål.

Les Super Economy bøkene og de skriver hvorfor prostituerte foretrekker å ha en pimp, eller å jobbe i en bordell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det kom for en dag at en norsk politker hadde hatt sex med en 13-åring i f. eks. Japan kunne ikke det brydd meg mindre, så lenge det var konsensuelt. Og jeg ser det heller ikke som et problem at en politiker bryter en teit symbolsk lov som han/hun er uenig. Dette stiller i så måte i samme kategori som å bryte blasfemiparagrafen eller å røyke en joint for meg.

Det hadde brydd meg, det må være litt av en taper av en voksen(?) mann som ligger med en 13-åring. For meg er et lovbrudd et lovbrudd, selvfølgelig er noe mer alvorlig enn andre, men likhet for loven burde gjelde uansett. Blir noe spesielt når enn som tilhører et parti som vil ha strengere lover og klager over at folk ikke har respekt for loven bryter loven.

Endret av trra
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Fakta: Hadde ikke TV2 holdt opposisjonspolitikere under oppsyn i utlandet, og stått utenfor bordellet så hadde ingen i hele verden brydd seg. Uttalelsen fra Gunnar Hansen i Telemark politiet:

Fakta: Hadde de fått lignende tips om andre politikere hadde de gjort det samme. TV2 er ikke akkurat en kanal som er spesielt ute etter å ta høyresiden. Heller tvert imot.

Det verste er at han ikke en gang gikk til en bordell. Han fikk en "happy ending" på en masasjeinstitutt.

Jeg tror ikke det "massasjeinstituttet" drar inn mye penger på massasje. Alle ser jo at det er et bordell. Uansett har det liten betydning, da det er like ulovlig.

Les Super Economy bøkene og de skriver hvorfor prostituerte foretrekker å ha en pimp, eller å jobbe i en bordell.

Freakonomics og Superfreakonomics? Morsomme bøker det, ja :)

Endret av Geir M
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fakta: Hadde ikke TV2 holdt opposisjonspolitikere under Fakta: Hadde de fått lignende tips om andre politikere hadde de gjort det samme. TV2 er ikke akkurat en kanal som er spesielt ute etter å ta høyresiden. Heller tvert imot.

For noe pisspreik. Tv2 er eid av Ap og har en Ap-mann som sjef.

Som tidligere sagt er ikke TV2 eid av Arbeiderpartiet. Er ditt favoritthodeplagg tinnfoliehatt?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Freakonomics og Superfreakonomics? Morsomme bøker det, ja :)

Jepp, mente superfrakonomics. De forklarer ganske godt hvorfor mange prostituerte foretrekker pimp/bordeller. Vi trenger ikke å synes synd på dama, hun lever godt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Per Sandberg om sexkjøpet: – Han er villig til å trekke seg fra alle verv

Er paradoks i grunn, -Per Sandberg ble vel ikke fratatt noen verv i Frp, etter at han skallet ned en asylsøker (og ble dømt til 3000 kr. i bot i Stjør- og Verdal herredsretts)

Vel, etter at innvandreren hadde trakkasert Sandberg vel og lenge, bevitnet av resten av festdeltakerene.

Lenke til kommentar

Som tidligere sagt er ikke TV2 eid av Arbeiderpartiet. Er ditt favoritthodeplagg tinnfoliehatt?

Nja, A-pressen eier 50% av TV2. Og A-pressen eies igjen av blant annet LO. LO og AP er jo kjent for å være ganske nærme. Og AP pleide å eie A-pressen sammen med LO. Så du har rett i at TV ikke er eid av AP. Men når LO er på eiersiden så er det ikke langt unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...