Gå til innhold

Bård Hoksrud (FRP) nesten tatt med buksene nede

214 stemmer

1. 1. Bør loven som forbyr kjøp av seksuelle tjenester oppheves?

• Ja, den bør oppheves
      169
    • Nei, den bør bestå slik den er
      46

Anbefalte innlegg

Hadde han gjort noe ulovlig hadde ikke navnet kommet i avisen, men når han gjør noe de politiske motstanderne kan vifte sin moralske pekefinger på, så slås det opp i den kulørte presse.

Han har gjort noe ulovlig.

Fortell meg hvem som er skadelidende i saken, så skal jeg være enig med deg.

Virker som hun har fått godt betalt, 1600kr er en del penger i Latvia :thumbup:

Det er en faktapåstand, ikke en mening. Det han har gjort er ulovlig. Det er ikke dermed sagt at det er uetisk.

Fakta: Hadde ikke TV2 holdt opposisjonspolitikere under oppsyn i utlandet, og stått utenfor bordellet så hadde ingen i hele verden brydd seg. Uttalelsen fra Gunnar Hansen i Telemark politiet:

Hanssen sier at han ikke kjenner til saken mer enn gjennom pressen onsdag kveld.

Dette er en skandale. Hadde det vert alvorlig så hadde de sagt fra til politiet, og ikke ventet halvannen uke til de får satt opp saken skikkelig og får fabrikkert nok vitneutsagn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en faktapåstand, ikke en mening. Det han har gjort er ulovlig. Det er ikke dermed sagt at det er uetisk.

Loven er ugyldig i følge menneskerettighetene.

Slutte å fare med tøv

Norge er ikke første land som har forbud mot sexkjøp, og det er opptil hvert enkelt land i verden hva slags lov de vil ha på det punktet

Hvor mye av det tror du hun får beholde selv?

Mesteparten. De velger frivilig å jobbe på bordell, fordi det er tryggere og ofte gir mer penger enn enmannsforetak.

Nei det er motsatt. Jobber du fra bordell går mesteparten bort i "leie" av rom og annen service

• Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.frp.no/Sak+vedr.+B%C3%A5rd+Hoksrud.d25-TMtrQ1D.ips

TV2 melder i kveld at stortingsrepresentant Bård Hoksrud har vært på et massasjeinstitutt i Riga.

Bård Hoksrud var i Riga i privat regi. Han innrømmer overfor TV2 at han har kjøpt seksuelle tjenester, men nekter for å ha hatt samleie.

Et "massasjeinstitutt", ja. Ikke et horehus, men et "institutt" som tilbyr massasje. Og disse personene våger å anklage mediene for å spre politisk propganda? Dette er klassisk propaganda-jargon. Her velger Lov & orden-partiet ord som er så misvisende at det ikke lenger har noen relasjon til virkeligheten, nettopp for å skåne sin egen politiske organisasjon.

Og turen var selvsagt i "privat regi" med medlemmer av Fpu.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Norge er ikke første land som har forbud mot sexkjøp, og det er opptil hvert enkelt land i verden hva slags lov de vil ha på det punktet

Norge er første og eneste land i verden som pålegger innbyggere å følge landets lover også i utlandet - selv om handlingen er lovlig i landet man er i.

Noe lignende finnes ikke. Loven er ugyldig. Man kan ikke sette sine egne lover over et annet lands lover.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er en skandale. Hadde det vert alvorlig så hadde de sagt fra til politiet, og ikke ventet halvannen uke til de får satt opp saken skikkelig og får fabrikkert nok vitneutsagn.

Hvem har sagt det er alvorlig? Det er heller først & fremst pinlig, og ei ripe i lakken til Frp's glorie av lov & orden

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må nesten be deg på nytt (for tredje gang) å dokumentere påstanden om at forbud mot sexkjøp er i strid med menneskerettighetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor mye av det tror du hun får beholde selv?

Ser ikke hvordan det er relevant? Det er sannsynligvis ikke så mye mer enn en arbeider får kontra det firmaet tar, 10-20% kanskje? Såfremt hun ikke er selvstendig næringsdrivende, jeg er ikke så bevandret i Latvisk bedriftsøkonomi. Mange bilverksted i Norge tar 1000kr timen, og mekanikerne får ikke halvparten, langt derifra.

Hvor mye tror du tannlegen din får når du må betale 2500kr for å ordne et hull?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må nesten be deg på nytt (for tredje gang) å dokumentere påstanden om at forbud mot sexkjøp er i strid med menneskerettighetene.

Det har jeg gjort. Jeg har også presisert at man ikke kan overstyre andre lands lover.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei det er motsatt. Jobber du fra bordell går mesteparten bort i "leie" av rom og annen service

Hvorfor skal hun gidde å jobbe i en bordell om hun ikke tjener mer penger på det?

Å leie en leilighet koster ca 1000 kroner i måneden i Riga. Om det koster 5000 kroner i det området hun er i, så trenger de prostituerte å bare ha sex 3 ganger iløpet av en måned for å betale ned leien.

Lenke til kommentar

Det har jeg gjort. Jeg har også presisert at man ikke kan overstyre andre lands lover.

Jeg kan ikke se at du har dokumentert noe. Kan du peke til det aktuelle innlegget?

• Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.frp.no/Sak+vedr.+B%C3%A5rd+Hoksrud.d25-TMtrQ1D.ips

TV2 melder i kveld at stortingsrepresentant Bård Hoksrud har vært på et massasjeinstitutt i Riga.

Bård Hoksrud var i Riga i privat regi. Han innrømmer overfor TV2 at han har kjøpt seksuelle tjenester, men nekter for å ha hatt samleie.

Denne saken blir jo bare mer og mer oppblåst. Så "skandalen" er at en stortingspolitiker dro til Riga og fikk en "happy ending" når han hadde massasje.

Til og med jeg har gjort det der i Hong Kong. Den største skandalen er at han betalte 1600 kroner, når han ikke en gang hadde samleie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...