Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bård Hoksrud (FRP) nesten tatt med buksene nede

214 stemmer

1. 1. Bør loven som forbyr kjøp av seksuelle tjenester oppheves?

• Ja, den bør oppheves
      169
    • Nei, den bør bestå slik den er
      46

Anbefalte innlegg

Jeg skrev ikke at FRP har stemt for dette. Hvordan kan stortingsrepresentanter forvente at vanlige borgere skal følge lovene de vedtar, hvis de selv ikke gjør det? Hva partiet hans stemte i saken er irrelevant.

Nordmenn kjøper sex i utlandet hele tiden, og det er absolutt ingen hånhevding av loven.

Greit det, men det er fortsatt ulovlig for nordmenn, selv om de er i utlandet. Som stortingspolitiker er det ganske elementært at man følger norsk lov.

Jeg har ikke sagt at det var en lur handling, men at den blir fullstendig overdrevet i media. Jeg sammenligner dette med å dra til Nederland å røyke hasj. Ikke en lur handling, ulovelig i Norge, men de fleste av oss har gjort verre.

Media driter i hvor skandalene kommer fra. De har klare økonomiske incentiver for å blåse opp enhver skandale uavhengig av hvem den rammer.

F.eks. var det en sexskandale i AP som de færreste hørte noe om. 2xjohn hjelp meg her.

Det er egentlig liten tvil om at media blåser opp skandaler i FRP. Det er heller ikke rart, det finnes jo ikke journalister som støtter FRP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klassisk FRP. De går fra skandale til skandale. Husk at dette er en lov de selv har vært med på å vedta. Det er mer problematisk enn selve handlingen.

Feil, Frp stemte i mot, sammen med Høyre. Det er selvsagt feministjævlene i SV/AP og kristenfundamentalistene i Krf vi kan takke for denne loven som er en hån mot alt som heter demokrati.

Selvmotsigelse much? At flertallet vinner kan umulig være et hån mot demokratiet. Eller har jeg misforstått noe? :hmm:

Eeerm. om verden hadde vært så enkel. Om det norske folket bestemte med 75% av stemmene at man skulle skyte ned enhver same som fantes, så er det et hån mot demokratiet å kjempe for samene?

Tullete eksempel, men antar allorgien går inn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er et lovbrudd. Et lovbrudd er noe som bryter med det som til enhver tid er norsk lov; ikke hva Frp-politikere og Frp-sympatisører måtte mene er rett og galt.

Loven er i strid med menneskerettighetene og er ugyldig. På samme måte som et forbud mot homofili er ugyldig.

Kan du dokumentere dette? Det burde ikke være særlig vanskelig om det er sant.

Loven er et bl.a. et brudd på den grunnleggende menneskerettigheten i forhold til retten til et privatliv. Den europeiske menneskerettsdomstolen hadde annullert enhver dom på et blunk.

Med "dokumentasjon" mener jeg altså eksterne, troverdige kilder; ikke din personlige tolkning. Og med troverdige kilder mener jeg f.eks. uttalelser fra minst to eksperter på menneskerettigheter og norsk rett, helst med doktorgrad i jus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Media driter i hvor skandalene kommer fra. De har klare økonomiske incentiver for å blåse opp enhver skandale uavhengig av hvem den rammer.

Jasså ja. Er det derfor Tv2 faktisk forfølger en sentral Frp-politiker på en privat tur til Riga? Det er selvsagt noe de gjør med alle partier? :!:

Norsk presse er totalt, fullstendig venstrevridd.

Her kan vi se hva som skjer når en politiker fra et annet parti blir tatt for et langt grovere lovbrudd. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10038830

Det nevnes ikke navn eller partitilhørighet, og det er kun en liten notis. Dermed kan man konkludere med at det er en AP-politiker.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor forsøke å bortforklare hva mannen har gjort? Han har dreti på leggen, enkelt og greit

Og hvis noen synes det slås ekstra opp i media når en Frp'er bryter Norges Lover, er det vel fordi Frp fremfor noen andre partier, fremstiller seg som Lov & Orden partiet

I likhet med syndene prester etc. blir da fallhøyden stor

• Liker 3
Lenke til kommentar
F.eks. var det en sexskandale i AP som de færreste hørte noe om. 2xjohn hjelp meg her.

Det er egentlig liten tvil om at media blåser opp skandaler i FRP. Det er heller ikke rart, det finnes jo ikke journalister som støtter FRP.

Media er primært opptatt av å maksimere seertallene og lesertallene sine. De er ikke først og fremst opptatt av hvem som kommer dårligst ut av en sak. De bryr seg om seg selv. Hvis de hadde funnet en skandale som involverte sentrale AP-politikere hadde de elsket det. Og hvis de har en sak så blåser de den opp samme hvem det gjelder. Husker du armbånd-saken?

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare tull, nok et eksempel på en ikke-sak som blir skandaleoppslag. Når man er i utlandet følger man lovene i det aktuelle land, når de har blitt brutt er det ingen sak.

For øvrig er det interessant at Bård Hoksrud henges ut for å vurdere å ligge med en voksen prostituert, mens de som forgriper seg på småbarn blir beskyttet og anonymisert i pressen.

Hadde han gjort noe ulovlig hadde ikke navnet kommet i avisen, men når han gjør noe de politiske motstanderne kan vifte sin moralske pekefinger på, så slås det opp i den kulørte presse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Media er primært opptatt av å maksimere seertallene og lesetallene sine. De er ikke først og fremst opptatt av hvem som kommer dårligst ut av en sak.

Rett og slett tull. Tv2 for eksempel er eid av Arbeiderpartiet og det så vi jo hvordan ga utslag i denne saken. Man forfølger Frp-politkere på tur i utlandet i håp om at man skal få noe på dem.

DET er en skandale.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor forsøke å bortforklare hva mannen har gjort? Han har dreti på leggen, enkelt og greit

Og hvis noen synes det slås ekstra opp i media når en Frp'er bryter Norges Lover, er det vel fordi Frp fremfor noen andre partier, fremstiller seg som Lov & Orden partiet

I likhet med syndene prester etc. blir da fallhøyden stor

Så det er Norges lover man skal følge i Latvia, og i andre land?

Ikke lovene i landet man er i?

Lenke til kommentar
Hadde han gjort noe ulovlig hadde ikke navnet kommet i avisen, men når han gjør noe de politiske motstanderne kan vifte sin moralske pekefinger på, så slås det opp i den kulørte presse.

Han har gjort noe ulovlig.

Fortell meg hvem som er skadelidende i saken, så skal jeg være enig med deg.

Virker som hun har fått godt betalt, 1600kr er en del penger i Latvia :thumbup:

Lenke til kommentar

Media er primært opptatt av å maksimere seertallene og lesetallene sine. De er ikke først og fremst opptatt av hvem som kommer dårligst ut av en sak.

Rett og slett tull. Tv2 for eksempel er eid av Arbeiderpartiet og det så vi jo hvordan ga utslag i denne saken.

Beklager, men det stemmer ikke.

Ikke det nei. Søk opp noe som heter A-pressen du, så skal du få et lite sjokk når du ser hvor mange medier Arbeiderpartiet kontrollerer. Sjefen i Tv2 er for øvrig også tidligere Ap-politiker.

Lenke til kommentar

Han har gjort noe ulovlig.

Fortell meg hvem som er skadelidende i saken, så skal jeg være enig med deg.

Virker som hun har fått godt betalt, 1600kr er en del penger i Latvia :thumbup:

Det er en faktapåstand, ikke en mening. Det han har gjort er ulovlig. Det er ikke dermed sagt at det er uetisk.

Ikke det nei. Søk opp noe som heter A-pressen du, så skal du få et lite sjokk når du ser hvor mange medier Arbeiderpartiet kontrollerer. Sjefen i Tv2 er for øvrig også tidligere Ap-politiker.

Tror du bør søke på dette selv, gitt. A-pressen er ikke det samme som Arbeiderpartiet.

Endret av Geir M
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...