Gå til innhold

Bård Hoksrud (FRP) nesten tatt med buksene nede

214 stemmer

1. 1. Bør loven som forbyr kjøp av seksuelle tjenester oppheves?

• Ja, den bør oppheves
      169
    • Nei, den bør bestå slik den er
      46

Anbefalte innlegg

Hva i all verden er det du snakker om? Bård Hoksrud har brutt norsk lov, tenk deg om.

Hva han gjør på fritiden er stort sett irrelevant for hans politikervirke så lenge han ikke bryter noen alvorlige lover. Om han bryter en kristenfeministisk morallov er det hans sak.

Fordi det er et overgrep mot en mindreårig, og når man skjuler identiteten til ordføreren vil man også gjøre det vanskeligere å finne identiteten til offeret.

Åja, det var derfor identiteten til Trond Birkedal ble holdt hemmelig? Eller vent, det ble den jo ikke...

Mye kreative unnskyldninger ute og går her for å forklare pressens venstreagenda.

Endret av 2xjohn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner meg ikke på kristenfolkets moral jeg...

Jeg for min del gjør hva jeg vil med kroppen min, og om noen vil selge sin kropp på gata så er det en helt fair sak synes jeg...

Det er tilbud og etterspørsel som styrer alt..

Hva man heller burde gjøre er å jobbe aktivt mot trafficing og menneskesmugling og la folk være i fred..

Ekstrem motstand mot prostitusjon er ekstremt kvinnefiendtlig på samme måte som ekstrem motstand mot abort og andre ekstremt feministiske utslag...

HAN KJØPTE SEX... HVA SÅÅÅ ???

Lenke til kommentar

Jeg antar at gresset i din verden er rosa, så virkelighetsfjern som den er.

Politikere gjør ikke slike feil hele tiden, og det som er verdt å få fram kommer alltid fram uansett hvem det gjelder.

Tror det er du som er den virklighetsfjerne her hvis du virkelig tror at alle politikere er noen skinnhellige glansbilder som aldri gjør noe feil. Uten at jeg har noe fakta å vise til vil jeg tro at denne formen for sexkjøp er ganske så utbredt, om det så måtte være politikere, direktører, trygdede eller den vanlig mannen i gata. Dette Hoksrud har gjort er rett og slett ingenting å ta på vei for, og han fortjener langt i fra noen offentlig skittentøysvask. Dessverre hører (hørte) han til en parti som ser ut til å være fritt vilt i Norge og skal utsettes for all mulig dritt det går an å oppdrive.

Lenke til kommentar

skjønner meg ikke på kristenfolkets moral jeg...

Jeg for min del gjør hva jeg vil med kroppen min, og om noen vil selge sin kropp på gata så er det en helt fair sak synes jeg...

Nå glemmer du at du som kvinne i utgangspunktet skal regnes som et offer uansett omstendigheter, og hvis du ikke forstår hvor fælt det er for deg å selge sex så er det statens oppgave å beskytte deg mot deg selv og din enorme inntekt. Jeg tør ikke engang tenke på hvor traumatisk det må være for en jente å tjene ti tusen per kveld ved å ha sex. :tease:

Hvis jeg legger sarkasmen til siden, så må jeg si jeg stusser over at de mest ekstreme feministene er de som har minst tro på den enkelte kvinnes styrke. Man forsøker å male disse østeuropeiske jentene i en offerrolle, men min erfaring er at de har langt mer bein i nesa enn alle kvinnene i SV sammenlagt. Selv jeg blir redd for dem i blant. :!:

Lenke til kommentar
Ja, topp-politiker. Om du er uenig så får det stå for din regning, da følger du ikke med.
Å være Stortingsrepresentant og andre nestleder i transport- og kommunikasjonskomiteen holder vanligvis ikke til å bli omtalt som "topp-politiker".

La oss snakke om virkelige topp-politikere, for eksempel statsministre. Man må vel tilbake til Einar Gerhardsen for å finne en statsminister fra Arbeiderpartiet som ikke har begått skattesvindel. Jeg regner med at den samme venstrevridde pressen ikke syntes denslags har offentlighetens interesse, eller kanskje de ikke er ordentlige topp-politikere?

Hva med når Jens Stoltenberg for statens regning chartret et jetfly for en privat tur? Fengsel? Ferdig som politiker? Uthengt i pressen? Neida, også det ble dysset ned.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Nå glemmer du at du som kvinne i utgangspunktet skal regnes som et offer uansett omstendigheter, og hvis du ikke forstår hvor fælt det er for deg å selge sex så er det statens oppgave å beskytte deg mot deg selv og din enorme inntekt. Jeg tør ikke engang tenke på hvor traumatisk det må være for en jente å tjene ti tusen per kveld ved å ha sex. :tease:

uansett hvor prippen en kvinne måtte være, så er det kun et spørsmål om pris ^^

Dette skitne og ekstremt dobbeltmoralske standpunktet om at en kvinne er nedgradert om hun tjener penger på å tilby sine tjenester er rett ut forkastelig...

Mest av alt så blir jeg utrolig irritert over at vi her i Norge valgte å feie hele problemet med menneskesmugling inn under teppe og kriminalisere de som betalte for ytelsene.

Det er så ufattelig teit at jeg egentlig ikke blir sjokkert over denne tarvelige og forkastelige heksejakten som TV2 har holdt på med...

Fatter ikke hva i alle dager de holder på med.. La nå mannen være i fred.. herregud...

Endret av αкαѕнα
Lenke til kommentar
Ja, topp-politiker. Om du er uenig så får det stå for din regning, da følger du ikke med.
Å være Stortingsrepresentant og andre nestleder i transport- og kommunikasjonskomiteen holder vanligvis ikke til å bli omtalt som "topp-politiker".

Og medlem av sentralstyret til FrP. Har vel også stått ganske sterkt i Telemark, i tillegg til å ha ledet FpU. Case closed.

Lenke til kommentar
Han er en kjent person, ferdig med det ... utrolig til flisespikkeri og kverulering på uvesentligheter som et ord som hver enkelt har sin egen definisjon på
Ja, nå er han kjent, men det var han ikke før denne saken.

Det er ikke mange som kjenner til politikere som ikke har hatt høyere offentlige verv enn andre nestleder i transport- og kommunikasjonskomiteen.

Lenke til kommentar

Forskjellen mellom disse to sakene er at ordføreren kun er siktet, og stiller seg uforstående til siktelsen, mens Hoksrud har offentlig innrømmet ugjerningen.

Hvilken ugjerning? Og hvorfor gjaldt ikke dette "siktet"-prinsippet med Trond Birkedal?

Redigering:

Det er også en annen viktig forskjell, nemlig alvorlighetsgraden i de to forbrytelsene: Å bli hengt ut som pedofil er en dødsdom. Da er du ferdig - ikke bare som politiker, men som menneske. Ingen vil lenger omgås deg, og du har ikke lenger mulighet til å få jobb noe sted. (Hvem vil ansette en pedofil?)

Derimot, å bli avslørt som horekunde er bare en ripe i lakken. Du blir gjerne "kastet under bussen" om du har en rolle i et politisk parti, men du blir ikke utstøtt av samfunnet, du mister ikke vennene dine og du mister ikke fremtidige jobbmuligheter.

Så jo mer alvorlig forbrytelsen er, jo mer skal forbryteren beskyttes. Joda, det høres logisk ut! :thumbup:

Nå er det ikke snakk om pedofili heller med han ordførerduden, kun sex med en mindreårig.

Hør på dette: Han er kun siktet og innrømmer ikke straffeskyld.

Hvor mye betaler Frp deg for å tale deres sak på diskusjon.no?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg syns er bekymringsverdig er at så mange av dere syns at Norges lover skal gjelde over hele verden. At vi er en slags moralsk overklasse, som vet så veldig mye bedre enn alle andre hvordan ting skal være.

Latviske lover bør gjelde i Latvia. Og Bård Hoksrud kunne godt overtatt stolen til Jens Stoltenberg for min del.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...