Gå til innhold

Bård Hoksrud (FRP) nesten tatt med buksene nede

214 stemmer

1. 1. Bør loven som forbyr kjøp av seksuelle tjenester oppheves?

• Ja, den bør oppheves
      169
    • Nei, den bør bestå slik den er
      46

Anbefalte innlegg

haha :p å så bitter. media er slemme med oss :( sry, men tror neppe du finner en krfer eller en aper på horehus i østeuropa ;)
Som oftest skriver pressen ikke noe om partitilhørighet når andre gør feil, men her er et unntak:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10092073

"Like etter at SVs etterlengtede lovforbud mot sexkjøp trådte i kraft, begynte SV-veteranen som hallik."

Hvilke av disse 2 sakene mener du var mest alvorlig

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om saken hadde hatt like mye oppmerksomhet om det dreide seg om AP-politikere....

Hadde dette dreid seg om en AP-politiker hadde nok saken vært enda større. Kan du gi et eksempel der en lignende skandalesak for en AP-politiker har kollektivt blitt dysset ned av hele den norske presse?

Lenke til kommentar

Lurer på om saken hadde hatt like mye oppmerksomhet om det dreide seg om AP-politikere....

Hadde dette dreid seg om en AP-politiker hadde nok saken vært enda større. Kan du gi et eksempel der en lignende skandalesak for en AP-politiker har kollektivt blitt dysset ned av hele den norske presse?

HAHAHAH! Hvis pressen ikke har skrevet om det så finnes det jo ingen eksempler, din gjøk.

Her har du likevel et, der en meget alvorlig forbrytelse med en Ap-politiker er avspist med en notis.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=135360

Lenke til kommentar

HAHAHAH! Hvis pressen ikke har skrevet om det så finnes det jo ingen eksempler, din gjøk.

Her har du likevel et, der en meget alvorlig forbrytelse med en Ap-politiker er avspist med en notis.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=135360

Den saken dreier seg om en ukjent kommunepolitiker og kan ikke sammenlignes.

Ellers så mener du altså at alle jorunalister i hele norge er korrupte og vil ikke publisere saker som setter AP i et negativet lys? Lykke til.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Den saken dreier seg om en ukjent kommunepolitiker og kan ikke sammenlignes.

Ellers så mener du altså at alle jorunalister i hele norge er korrupte og vil ikke publisere saker som setter AP i et negativet lys? Lykke til.

Og du hadde sikkert hørt om lokalpolitikeren Trond Birkedal før hele Norges presse kastet seg over ham?

Norsk presse er gjennomkorrupt. Det er denne saken og ørten andre bevis på. Senest nå ordføreren fra et regjeringsparti som er siktet for overgrep på en mindreårig. Hysj, hysj, dysse ned, dysse ned.

Endret av 2xjohn
Lenke til kommentar
Helt klart at de fleste ikke er uhildret:
Da kona til en av vennene til Jonas Gahr Støre fikk sparken ble det hui og hast opprettet en spesialstilling i UD som hun fikk uten utlysning. Prøv å finne kritiske artikler i norsk presse hvor de stiller spørsmål om korrupsjon og habilitet her!

Jens Stoltenberg var leder av AUF mens det foregikk omfattende medlemssvindel der, men loyale medlemmer beskyttet både ham og Trond Giske i rettssaken. Prøv å finne kritiske artikler i norsk presse hvor de stiller spørsmål til om lederen virkelig ikke kunne visst om hva som skjedde!

Jens Stoltengerg har innrømmet både å ha brukt narkotisk og å ha ansatt personer hjemme hos seg svart. Prøv å finne artikler i norsk presse som sier dette gør ham uegnet til statsminister!

Se hvor mange artikler du klarer finne i norsk presse om skattesvindelen til Torbjørn Jagland!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så ut fra din logikk så skal man ikke forby ran, men man skal forby å bli ranet? I og med at den som er kriminell sikkert ikke bryr seg likevel?

Man velger ikke å bli ranet. Hvis en tyv blir tatt straffes han på en helt annen måte enn hva en nigeriansk hore gjør hvis hun blir tatt.

Lenke til kommentar

Så ut fra din logikk så skal man ikke forby ran, men man skal forby å bli ranet? I og med at den som er kriminell sikkert ikke bryr seg likevel?

Man velger ikke å bli ranet. Hvis en tyv blir tatt straffes han på en helt annen måte enn hva en nigeriansk hore gjør hvis hun blir tatt.

Eh ja, for en nigeriansk hore kan ikke straffes. Det er derfor hele Oslo/Norge kryr av dem. Og løsningen din er altså at de ikke skal straffes på noe vis. Logisk!

Men uansett - hvorfor mener du denne loven også skal gjelde i Riga, der prostitusjon er et lovlig yrke?

Lenke til kommentar

Frivillig defineres annerledes i mange deler av verden, definisjonen på voksen også.

Vel, da holder jeg meg til den norske definisjonen jeg da. Hissig du er på å forsvare morallover da? Annet du vil forby? Analsex kanskje?

Tja, moralloven om at barn skal beskyttes mot sex ovenfor eldre beskytter jeg ensidig og totalt.

Ellers flott at du tar deg nær, for din argumentasjon er basert på hva du selv føler er "alvorlig nok", som er et nokså moralistisk argumentasjonsplattform.

Og angående analsex. Tja, var ikke videre populært i Frp i sin tid da en frppolitiker for noen år siden stod frem som lærhomse.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Tja, moralloven om at barn skal beskyttes mot sex ovenfor eldre beskytter jeg ensidig og totalt.

Ellers flott at du tar deg nær, for din argumentasjon er basert på hva du selv føler er "alvorlig nok", som er et nokså moralistisk argumentasjonsplattform.

Men nå snakker vi ikke om barn, men om to voksne mennesker (over 18 år).

Støtter du denne moralloven, ja eller nei?

Lenke til kommentar

Eh ja, for en nigeriansk hore kan ikke straffes. Det er derfor hele Oslo/Norge kryr av dem. Og løsningen din er altså at de ikke skal straffes på noe vis. Logisk!

Men uansett - hvorfor mener du denne loven også skal gjelde i Riga, der prostitusjon er et lovlig yrke?

Synes ikke det er så ulogisk. Er også i mot å straffe narkomane for besittelse og bruk av narkotika og det går for meg under samme paraplyen.

På samme grunnlag som jeg er mot lovlig sexkjøp i Norge. :)

Lenke til kommentar

Synes ikke det er så ulogisk. Er også i mot å straffe narkomane for besittelse og bruk av narkotika og det går for meg under samme paraplyen.

Eh, nei. Skal vi følge din prostitusjons-logikk, så skal det være lovlig å selge narkotika, men forbudt å kjøpe.

Forsvinner etterspørselen, så forsvinner tilbudet. Var det ikke slik? :roll:

Lenke til kommentar

I visse tilfeller ja. Selv er jeg for å dømme norske statsborgere som drar til KSA og lovlig der gifter seg med ei 9-åring.

Er forskjell på (forpliktene) ekteskap vs tilfeldig sex da

Ja, og å gifte seg med en niåring for så å voldta ungen er vesentlig værre. Helt enig.

Lenke til kommentar

Og angående analsex. Tja, var ikke videre populært i Frp i sin tid da en frppolitiker for noen år siden stod frem som lærhomse.

Du ønsker å forby analsex altså?

Nop, men hvis en skal følge Frp i nevnte sak for en del år siden så kan det nok hende at du havner på det du prøver deg på her.

Lenke til kommentar

Eh, nei. Skal vi følge din prostitusjons-logikk, så skal det være lovlig å selge narkotika, men forbudt å kjøpe.

Forsvinner etterspørselen, så forsvinner tilbudet. Var det ikke slik? :roll:

Synes du narkolangere er en utsatt gruppe som ikke kan straffes? Når det gjelder narkosalg synes jeg det er omvendt. Selgere burde tas og brukere burde ikke straffes.

Etterspørselen til narkotika er helt spesiell ettersom man blir avhengig av narkotika og det vil dermed være veldig vanskelig å svekke etterspørselen etter narkotika. Det er også vanskelig å svekke tilbudet ettersom det er slikt ett enormt lukrativt marked. Dermed er det alltid noen som vil ta høye risikoer for høye utbetalinger.

Lenke til kommentar

Synes du narkolangere er en utsatt gruppe som ikke kan straffes? Når det gjelder narkosalg synes jeg det er omvendt. Selgere burde tas og brukere burde ikke straffes.

Narkolangere er stort sett asylsøkere og andre narkomane. Hva gjør disse så mye mer resurssterke enn prostituerte?

Etterspørselen til narkotika er helt spesiell ettersom man blir avhengig av narkotika og det vil dermed være veldig vanskelig å svekke etterspørselen etter narkotika. Det er også vanskelig å svekke tilbudet ettersom det er slikt ett enormt lukrativt marked. Dermed er det alltid noen som vil ta høye risikoer for høye utbetalinger.

Å, så du tror det er lettere å senke etterspørselen etter sex? Hva tror du folk helst vil gi slipp på - sex eller narkotika?

Din argumentasjon er idiotisk. Du snur deg opp og ned og snur kappen etter vinden alt ettersom.

Total inkonsekvens og dobbeltmoral, noe som er helt vanlig for moralister.

Endret av 2xjohn
Lenke til kommentar

Men nå snakker vi ikke om barn, men om to voksne mennesker (over 18 år).

Støtter du denne moralloven, ja eller nei?

Og som gitt før, voksen defineres vidt forskjellig i verden. Da har du et problem forsåvidt. Antar du ikke ser den, men du universaliserer altså norsk forståelse av voksenhet og sier at dette er sannhet. Paradokset blir at tilhengere av renovasjonsloven gjør eksakt det samme.

Og slutt å lek pjassop.

Nop, men hvis en skal følge Frp i nevnte sak for en del år siden så kan det nok hende at du havner på det du prøver deg på her.

Så hva er det egentlig du kverulerer etter? Hva vil du?

Hva jeg vil? Gudene vet, du spurte, jeg svarte. Hvis det får sikringer til å ryke hos deg må nesten stå for din regning.

Endret av norskgoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...