Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bård Hoksrud (FRP) nesten tatt med buksene nede

214 stemmer

1. 1. Bør loven som forbyr kjøp av seksuelle tjenester oppheves?

• Ja, den bør oppheves
      169
    • Nei, den bør bestå slik den er
      46

Anbefalte innlegg

Tv2.no har altså på en eller annen finurlig måte funnet ut at Hoksrud skulle kjøpe sex i Riga.

Stortingspolitiker Bård Hoksrud var på tur til Riga med tre Fpu-politikere onsdag til søndag forrige uke. TV 2 hadde på forhånd fått vite at Hoksrud kanskje kom til å bryte norsk lov under besøket.

Da blir det to artige situasjoner av denne hendelsen.

1) Ottar og feministene i AP og til venstre vil gå bananas i all slags spinnville konspirasjonsteorier. Høyrekvinnene vil bli sjokkert over slik svinske greier.

2) Jakt i FRP på den/de som forer tv2 med informasjon.

Dessuten, opphev renovasjonsloven (aka sexkjøpsloven)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes litt synd på FrP, jeg.

Jeg stemte 'nei' forresten. Kjøp av sex er en vederstyggedom.

Noen FrP'er er jeg ikke, selv om jeg skal innrømme jeg stemte FrP ved kommune- og fylkesvalget.

Synes de har mange bra politiske standpunkter (reduksjon av skatter og avgifter f.eks.) men så dukker det opp slike svin på skogen både til Herr Hoksrud og tidligere andre. Enten er dette et parti med enkelte uheldige medlemmer, eller så er de ekstra utsatt for media som alltid ser ut til å finne et eller annet karaktersvakt på FrP.

Lenke til kommentar

Forresten veldig artig hvordan han "unnskylder" seg med bl.a. dette:

– Vi skulle bare ha det gøy og hyggelig, og så skjer dette her. Det skulle ikke ha skjedd. For meg kommer dette til å få enorme konsekvenser, som jeg må ta ansvar for, sier Hoksrud til TV 2.

Han innrømmer å ha betalt den prosituerte litt over 1600 kroner, og at han etter alt å dømme har brutt loven.

– Jeg skulle ha gjort alt jeg kunne for å unngå dette, sier han.

Hoksrud sier at mange nok vil bli skuffet og sjokkert over det han har gjort.

– Disse minuttene skulle jeg aldri ha opplevd. Jeg har gjort noe utrolig dumt som jeg kommer til å angre bittert på resten av livet. Det var bare den ene gangen.

Endret av RickyRon
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes litt synd på FrP, jeg.

Jeg stemte 'nei' forresten. Kjøp av sex er en vederstyggedom.

Noen FrP'er er jeg ikke, selv om jeg skal innrømme jeg stemte FrP ved kommune- og fylkesvalget.

Synes de har mange bra politiske standpunkter (reduksjon av skatter og avgifter f.eks.) men så dukker det opp slike svin på skogen både til Herr Hoksrud og tidligere andre. Enten er dette et parti med enkelte uheldige medlemmer, eller så er de ekstra utsatt for media som alltid ser ut til å finne et eller annet karaktersvakt på FrP.

Det vil selvsagt bli brukt av partiene på stortinget til det ytterste. Men det er merkverdig å se vg.no sin forside for øyeblikket. Kjøp sex av en voksen person, bli navngitt. Fei over smårips/barn, beskyttes.

Man må flire av den "norske moral" på dette punkt.

Edit;

Bård Hoksrud unnskylder seg selvsagt ikke. Han prøver å beholde makten, derfor ytres det som ytres må. Men, venter bare på Marit Nybakk (AP) nå. Hun må ha fått tlf fra tv2. For en kommentar:)

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Hvor lang tid vil det gå før Frp drar fram offerkortet? Vil det skje i kveld?

Det er ingen offer i saken. Foruten at pressen får nok en skalp i beltet. Spesielt artig når den samme kvelden meldes at en annen politiker liker barn. Uvisst parti i den siste saken.

Det står i artikkelen at nordmenn ikke har lov til å kjøpe sex i utlandet. Det var jeg ikke klar over og det virker veldig rart. Hvordan er det meningen at en slik lov skal håndheves, egentlig? Det eneste jeg kan se for meg er saker som denne der journalister lager "skandaleoppslag".

Det er en morallov, som selvsagt ikke har noen som helst funksjon ut over at den fikk renset gatene for nigerianske kvinner for noen måneder i 2009.

Lenke til kommentar

Bård Hoksrud unnskylder seg selvsagt ikke. Han prøver å beholde makten, derfor ytres det som ytres må. Men, venter bare på Marit Nybakk (AP) nå. Hun må ha fått tlf fra tv2. For en kommentar:)

Neida, han unnskylder seg ikke. :)

"Vi skulle bare ha det gøy og hyggelig, og så skjer dette her."

Ja, stakkars mann. Han er bare ute for å hygge seg litt blant venner, og så inntreffer en slik uheldig hendelse.

Dette er kun de venstrevridde medienes feil! Alltid skal de drive å avsløre uheldige episoder som involverer Frp-politikere. Kan de ikke gi en stakkar litt pusterom av og til?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvor lang tid vil det gå før Frp drar fram offerkortet? Vil det skje i kveld?

Det er ingen offer i saken. Foruten at pressen får nok en skalp i beltet. Spesielt artig når den samme kvelden meldes at en annen politiker liker barn. Uvisst parti i den siste saken.

Er du ikke allerede inne på en slags offer-retorikk der?

Det er irrelevant om "pressen får nok en skalp i beltet"; det er dette som er oppgaven til pressen - å rapportere fra virkeligheten, uansett hvem det måtte støte. Dessverre for høyreraddiser går ikke alltid virkeligheten i deres favør - eller for å sitere komikeren Stephen Colbert: "Reality has a well-known liberal bias."

• Liker 2
Lenke til kommentar

Typisk eksempel på en ikke-sak for min del. Akkurat hva folk gjør med kroppen sin, så lenge det ikke foregår under tvang, burde ikke være hverken av allmenn eller juridisk interesse. Norge har altfor mange pekefingre.

så hvist lille søsteren din måtte gi 5-6 headjobs pr. kveld for å tilfredstille heroinkravet sitt; ville det vært ville-vankern for deg? :ph34r:

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er du ikke allerede inne på en slags offer-retorikk der?

Det er irrelevant om "pressen får nok en skalp i beltet"; det er dette som er oppgaven til pressen - å rapportere fra virkeligheten, uansett hvem det måtte støte. Dessverre for høyreraddiser går ikke alltid virkeligheten i deres favør - eller for å sitere komikeren Stephen Colbert: "Reality has a well-known liberal bias."

Kan så være. Men det er en smule underlig at en person som feier over en mindreårig blir anonymisert, mens en person som kjøper sex av en voksen person navngies. Kall det gjerne en poengtering av hykleriet i norsk samfunnsliv. Pressen rapporterer ergo ikke "sannheten" i saken der en ordfører synes barn/unge er en fin mulighet til å dele ut godterier.

Typisk eksempel på en ikke-sak for min del. Akkurat hva folk gjør med kroppen sin, så lenge det ikke foregår under tvang, burde ikke være hverken av allmenn eller juridisk interesse. Norge har altfor mange pekefingre.

så hvist lille søsteren din måtte gi 5-6 headjobs pr. kveld for å tilfredstille heroinkravet sitt; ville det vært ville-vankern for deg? :ph34r:

Så hva vil du da gjøre? Banke skiten ut av søsteren din?

Din søster er vel et selvstendig individ, eller føler du at du har et behov til å bestemme over henne?

Dessuten, det er en myte at alle prostituerte er narkiser.

Endret av norskgoy
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg synes det er underlig hvordan enkelte prøver å legitimisere et onde med ett annet onde. Vi søker hele tiden etter å gjøre samfunnet bedre, skritt for skritt. Det er bedre å kutte kreften der vi har mulighet og søke andre løsninger ved mere komplekse problemstillinger.

Ingenting noen her inne sier legitimiserer prostitusjon i ett samfunn som Norge.

norwegian-flag-l.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...