Zephyr Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Heisann.. Skal til å bytte kontor så da tenkte jeg at et bytte av skjerm(er) var på sin plass. Problemet er at jeg har litt begrenset bredde å gå på siden rommet er L formet. Det jeg har er da 133cm, og på det har jeg tenkt i stappe inn så mye skjerm jeg kan. Har tenkt på 3 skjermer og om jeg må, pivot på en av de. Noen som har ideer på størrelse og hvordan skjermer? Er litt lenge siden jeg var inne i skjermmarkedet så vet ikke riktig hva som er der ute nå. Tenkte ikke over 2500 pr. skjerm. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 om du skal ha 3 skjermer så ville jeg satt alle tre på høykant, du får en utrolig stor skjermflate. dette fungerer så klart ikke bra uten eyefinity eller liknende teknologi Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 (endret) Hmm.. Tror nok ikke 3 på høykant er noe for meg. Har kikket masse rundt nå og tror nok et PLP eller portrett-landskap-portrett oppsett er tingen gitt. Problemet da er jo at man må opp på en 30" for å få noe som passer på sidene. Er det noen som har tilsvarende oppsett som kan komme med noen gode ideer? Har egentlig ikke lyst til å ha mer enn en 27" i midten, men er det ingen vei utenom 30" så får man vel grave litt ekstra i pungen... Endret 23. september 2011 av Zephyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå