SveiniZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Så alle som har likt Zombie filer some dawn of the dead (2004) eller resident evil. har allrid ønsket seg et open world zombie co-op spill, nå har vi endelig fått det! Spillet begynner med at du våkner etter fylla på en fest som en av de 4 figurene du kan være som alle har forskjellige spesialiteter. Du må så forlate hotellet for og skjønne hva som i helsike foregår. Heldigvis får vi hjelp av en vakt fra stranden. Første område i spillet er helt nydelig, fin utsikt, flott vann, et skikkelig ferie paradis og det blir jo enda gøyere når man får meie ned Zombier!, men når du kommer inn til byen og videre til jungelen blir spillet mindre interresant mer "grinding". Det første våpene man plukker opp er en treklubbe.. rostang? det funker kjempe flott selvfølgelig blir tre ganske slitt av og drepe 2-3 zombier... men sånt skjer vel. Våpensystemet er ganske dårlig i spillet.. det drar inn skikkelig World of Warcraft style.. Greenies/bluies/ osv... og jeg ser virkelig ikke selv om du er blitt level 20 hvordan en jernstang blir ødelagt etter 3 slag mot en zombie, du må enten holde deg til greenies og bluies etter level 10 ellers blir våpnene "useless". Så kommer vi jo selvfølgelig til høydepunktet min første pistol mot zombiene! tror det var ca level 15-20 innom der i byen, da ser man jo fram til og få skyte en zombie for mer effektiv dreping enn med en machete, men hva? tåler zombien 10 skudd i hodet:S? jeg tenkte bare.. hva faen? jeg har 15 skudd i magasinet og kan holde 40 ved siden av, bruke pang panger i Dead island er ganske useless of altfor dyrt. men alt i alt er det ganske gøy og cruise rundt med bilen på stranden og meie ned Zombier! Storyen begynner bra og ender dårlig. personlig ville jeg gitt spillet 6/10. 8/10 blir litt for mye. Det jeg savnet var mer zombier.. og god ta vekk repair på våpenet? jeg kjøpte spillet for og kose meg med open world zombie ikke for og reparer jernrøret mitt annethvert kill. Og kanskje Zombiene dør bare vist man ødelegger hodet? vet det høres enkelt ut.. men se for deg at du står i et hjørne med 20-30 zombier kommende mot deg. du har bare 15 skudd i magasinet.. :S:S da står du der "I dont like it" og skriker mens du blir spist på . MEN det er et spill jeg anbefaler... selv om enkelte ting kunne vært gjort bedre ^^ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå