Big Tone Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 ALEX DIMITRI SONG BILLONG PLAYS THE HOLDING ROLE SCORES THE OCCASIONAL GOAL ALEX DIMITRI SONG BILLONG KEEPS IT SIMPLE NOTHING FLASH HE PLAYS THE WAY HE IS FAAACIIING Noen andre enn meg som synes at Song har spilt svært offensivt idag? Herlig seier, men nå skal det drikkes! Snakkest Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Walcott og Rambo hevet seg syyykt i andre omgang. Deilig å vinne en fotballkamp. God helg alle gooners! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Herlig med seier og clean sheet. Nå er helgen reddet. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 ALEX DIMITRI SONG BILLONG PLAYS THE HOLDING ROLE SCORES THE OCCASIONAL GOAL ALEX DIMITRI SONG BILLONG KEEPS IT SIMPLE NOTHING FLASH HE PLAYS THE WAY HE IS FAAACIIING Noen andre enn meg som synes at Song har spilt svært offensivt idag? Herlig seier, men nå skal det drikkes! Snakkest Han var meget offensiv i førsteomgang, men i andreomgang fikk han tydeligvis ordre om å holde tilbake mens Ramsey og Arteta tok seg av det offensive. Etter Rosicky kom på fikk han dog tydeligvis lov til å rotere med Ramsey og Rosicky på det offensive. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Aaaaah, dette var deilig. Eit heilt anna lag i andre omgang. "Rart" (ikkje rart, men..ja..) å sjå forskjellen på angrepsspel utan sjølvtillitt og med. Sweet! Har fått den deilige følelse inni meg som kun Arsenal kan få fram no. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fantastisk deilig! Arteta med 53 completed passes Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fin match for dere. Van Persie kommer til å bli vannvittig viktig for dere. Synd med Walcott skadet. Begynner å se bra ut for nedrykkstipset mitt på Bolton. Nå gjelder det bare for dere å ta 4.plass. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Endelig en overbevisende seier! Utrolig digg. Wojciech Szczesny - 7 Lite å gjøre, men trygg og god når han blir utfordret. En helt sinnssyk redning tidlig i kampen. Bacary Sagna - 6,5 Solid som vanlig. Per Mertesacker - 6,5 Ganske usynlig. Gjør det han må gjorde. God med ballen. Laurent Koscielny - 7 God både defensivt og offensivt. Kieran Gibbs - 7 Viser hvorfor han bør være vårt førstevalg på backen. Imponerende opptreden. Mikel Arteta - 8 Fantastisk. Utrolig pasningssikker. Mange deilige gjennombruddspasninger. Alex Song - 7,5 Meget god defensivt og offensivt. Mange fine pasninger. Pluss for målet. Aaron Ramsey - 8 Strålende. To assists og en gjennombruddspasning som førte til rødt kort på Wheater. Blir bare bedre og bedre. Theo Walcott - 7,5 Theos beste kamp denne sesongen. Ødela Bolton-forsvaret med farten sin. Fin assist, men burde hatt et mål. Synd at han skadet seg. Robin van Persie - 8,5 Captain's performance. 100 mål. 'Nuff said. Gervinho - 7 Dårlig touch, men ellers god. Kommer til å bli en hit. Håper inderlig at ting snur for oss nå! 3 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Endelig en overbevisende seier! Utrolig digg. ... ... Godt oppsummert.. men noen små endringer i forhold til _min_ mening Song - 8: Balanserer midtbanen, er utrolig viktig både offensivt og def. Han var bedre enn Ramsey i mine øyner. (Gjør mye arbeid i "bakgrunnen") Koscielny - 6: Roter mye til tider, jeg blir rett og slett nervøs av den fyrer til tider :S, men ellers en god kamp. Våre 3 beste: RvP, Song og Arteta. Håper oppturen fortsetter! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Pålitelige David Ornstein fra BBC: Understand Walcott's knee injury is minor - he could be in contention for Wednesday's Champions League game vs Olympiacos #bbcfootball #afc 4 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Merkelig at jeg er den eneste som har nevnt denne redningen. Fantastiske reflekser av Szczesny. Lurer på hvordan kampen hadde gått om den hadde gått inn. 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Song og Sagna link up. 2 av de beste spillere for Arsenal, i samme klasse er det vel bare Vermaelen og RVP. Var flott mål det ja av Songy! Endret 25. september 2011 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå