Gå til innhold

PL: 24.09.11 Arsenal v Bolton Wanderers, Ashburton Grove

Xanman

Anbefalte innlegg

24.09.2011

Arsenal - Bolton Wanderers

Premier League

16:00 @ Ashburton Grove

pa-photos_t_arsenal-bolton-premier-league-photos-1309b.jpg

Både Arsenal og Bolton er i begredelig form for tiden. Arsenal er ett poeng fra nedrykksplass og har dårligst målforskjell i ligaen, mens Bolton på sin side har tapt ni av sine ti siste kamper. Begge lagene fikk dog et lite løft på tirsdag, da de slo ut sine respektive motstandere i Carling Cupen. Bolton møtte riktignok tøffere motstand enn Arsenal, men det betyr også at Bolton sine førstelagsspillere har spilt en hard kamp denne uken, mens Arsenals førstelag fikk en pause de sårt trengte, mens ungguttene fikk sjansen til å vise seg frem.

Arsenal news:

Jack Wilshere, Thomas Vermaelen, Abou Diaby og Sebastién Squilvestre er fortsatt ute med skader. Tomas Rosicky er usikker, mens Manuel Almunia ikke har blitt sett på en god stund. Jeg mistenker at han ligger bundet i kjelleren til Jens Lehmann, etter ordre fra Wenger. Alex Oxlade-Chamberlain storspilte mot Shrewsbury, og vil forhåpentligvis få sjansen til å spille sin første PL-kamp fra start.

Forventet startoppstilling:

Wojceich Szczesny

Bacary Sagna - Per Mertesacker - Laurent Koscielny - Kieran Gibbs

Mikel Arteta - Alex Song - Aaron Ramsey

Alex Chamberlain - Robin van Persie - Gervinho

-----------------------------------------

Bolton news:

*kommer*

Forventet startoppstilling:

*kommer*

-----------------------------------------

Resultattips:

Til tross for noen triste resultater i det siste, tror jeg vi skal klare tre poeng her. Bolton har som sagt tapt ni av sine ti siste kamper, og jeg tror ærlig talt at vi er på bedringens vei nå. Vi tok vår første seier mot Swansea for et par uker siden, og var etter det jeg har hørt (fikk ikke sett kampen) maksimalt uheldige mot Blackburn. To av målene deres scorte vi selv, og et annet burde ha blitt avblåst for offside. Dessuten var førsteomgangen vår beste på lenge. Nå har samtlige førstelagsspillere fått en ukes hvile og nysigneringene begynner å bli varme i trøya. Jeg tror og håper at denne kampen kan bli vendepunktet vi har ventet på.

3-0; Gervinho, van Persie og Mertesacker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker en gutt ved navn Carlos Vela herjet mot Sheffield United for et par sesonger siden. Hvor er han nå? Nettopp...

En god kamp mot en lag 3 divisjoner under bør ikke bety automatisk pass inn i førstelaget.

Han har spilt to strålende kamper for England U21 også. Arshavin og Walcott har ikke overbevist denne sesongen, så hvorfor ikke prøve ut en spiller som faktisk har imponert?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...