Brann89 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Ettersom min gamle mobil fikk vannskade, fikk eg låne meg ein Iphone 32g. Var på jobb her om dagen, og jobbet oppe på et stilas da eg mistet den ned. Merket ikkj det da, så kor lenge den låg der vet eg ikkje, men det regnet i den perioden. Nå vil ikkje den på, så lurte på om noen hadde noe tips eg kunne brukte til å få fikset den? Endret 22. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Iphone 32g Og jeg som trodde at vi nesten bare var kommet til iPhone 5 :!: Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Iphone 32g Og jeg som trodde at vi nesten bare var kommet til iPhone 5 :!: Mente 32 GB veit ikje kva slags mobil type den er Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Iphone 32g Og jeg som trodde at vi nesten bare var kommet til iPhone 5 :!: Mente 32 GB veit ikje kva slags mobil type den er Ok, er jo en fordel å vite hvilken type iPhone du har da. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Ok, er jo en fordel å vite hvilken type iPhone du har da. Trur det er den gamleste, har aldri hatt en slik mobil før og dette er ikje min Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ok, er jo en fordel å vite hvilken type iPhone du har da. Trur det er den gamleste, har aldri hatt en slik mobil før og dette er ikje min Ok, da er vi litt lengere hvertfall om vi vet hvilken iPhone det er. Men tror de mere iPhone ekspertene får hjelpe deg videre hvertfall da Lenke til kommentar
Luffy1337 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Varmekabler i gulvet på badet? La den ligge der i noen dager, kan også forsøke svakt å varme den med hårføner innemellom bare så vannet som er der damper bort. Vis det har startet å irre på innsiden kan du nok begynne å tenke på ny telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå