herdon Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei (poster det har pga. at det har med programmering å gjøre og at det ikke var noen bedre kategori). Trenger en (gratis) converter som konverterer videoer til en .mp4 fil med H.264 som video-delen, og AAC som lyd-delen av videoen. Dette er for å få en video til å funke i Internet Explorer 9 når jeg bruker html5. Takker for alle svar. PS: Kommer absolutt ikke til å bytte browser. Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Trenger en (gratis) converter som konverterer videoer til en .mp4 fil med H.264 som video-delen, og AAC som lyd-delen av videoen. Hvis det er for besøkende/andre som laster opp videoer er nok ikke dette et godt svar, men er det for videoer du selv legger ut kan prøve konverteringsverktøyet i Videolan VLC media player. Fra menyen i programmet velg Media > Gjør om/Lagre. Legg til filer som skal konverteres og klikk på nedfellsmenyen for Gjør om/Lagre for å få opp formatvalg. Velg ønsket format og lagringsplassering og klikk Start. (Eller CTRL+R > Legg til filer som skal konverteres > Alt+C > Velg ønsket målfil/plassering og formatprofil/innstillinger > Klikk Start) Lenke til kommentar
herdon Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Det er jeg som skal laste opp, så det var et svar midt i blinken for meg. Lenke til kommentar
herdon Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Skal bare gi et obs obs til andre folk som vil bruke denne konverteren: Hvis du ikke skriver endelsen du vil ha (.mp4 for eksempel) (i tillegg til å velge fra nedfellsmenyen), så lager den den første filen den har mulighet til, som er en .ps-fil, noe som ikke er vanlig å bruke siden adobe har laget en oppfølger (pdf-fil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå