Kent Rune Haugen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Dråpen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Grei komp med fine farger! Likte de "plingene"! Oppleves dog noe uskarpt! 3'er herfra! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Fint komp og vakkert med det graderte lyset inn fra høyre Kunne nok likt å se det litt skarpere, men eller veldig bra Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Sleit litt med å få til hele dråpen skarp, vanskelig med håndholdt macro, særlig når det ikke er stabilisator på objektivet. Men det måtte til for å få vinklet det slik at den bakgrunnen kom fram. Takker for kommentarer, da er det bare ut å trene mere Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Stativ er tingen, eller raskere lukkertid, hvis det er mulig. Komposisjonen og fargene skal du ha for, selv om det ble noe uskarpt. Det er bare å prøve på nytt, lykke til. Lenke til kommentar
annegrethe Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Uskarpheten er nevnt, men bildet er herlig. Marker selve motivet og prøv unsharp mask i PS og skarp det ytterligere litt opp... jeg gjorde en test med det - og fikk det betydelig skarpere uten å "ødelegge" ;o) 4 - fra meg. Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 23. september 2011 Forfatter Del Skrevet 23. september 2011 Takk til alle som tok tid til å se og kommentere bildet mitt. annegrethe; skal ta å gjøre det Riktig god helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg