kalif Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 halla folkens, har satt meg litt inni dette her. http://www.youtube.com/watch?v=-lhPhos88_g&feature=related noen andre som har hørt om det? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 halla folkens, har satt meg litt inni dette her. Så bra for deg. Vil du utdype litt for oss andre som ikkje får noke nyttig utifrå denne youtube videoen? Eit søk på google gir med berre fleire sider med samme video og informasjon om at vedkommande er ein motivasjonsforedragsholder. 1 Lenke til kommentar
kalif Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2011 halla folkens, har satt meg litt inni dette her. Så bra for deg. Vil du utdype litt for oss andre som ikkje får noke nyttig utifrå denne youtube videoen? Eit søk på google gir med berre fleire sider med samme video og informasjon om at vedkommande er ein motivasjonsforedragsholder. jasså, så du så ikke på videoen da? det var vel det som var utdypingen=) http://www.youtube.com/watch?v=i-Jxr-eJZ44&feature=feedu her er en til =0 interessant? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Vakkert. At noen faktisk kjøper dette er rett og slett vakkert. 3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Seriøst. Eg såg de første 7 minuttene og det var 7 minutter bortkastet. Humoren var ellers fraværende, bortsett fra en spøk. "It's printed on a Legal paper, therefore we know it's a legal document" (eller noe sånnt). Lenke til kommentar
Ståle Nordlie Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 her er en til =0 interessant? Jeg aner ikke om det er interessant eller ikke. Du lurte meg til å bruke 15 minutter på en del av et sært lengre foredrag, tatt ut av sammenhengen og avsluttet midt i en forklaring. Jeg lar meg ikke lure til å se en video til. Advarer alle mot å kaste bort tid på dette. 2 Lenke til kommentar
kalif Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Vakkert. At noen faktisk kjøper dette er rett og slett vakkert. kjøper du denne da? eller vil du bare fortsette å insinuere at jeg er dum? så slipper du å sette deg inn i noe nytt =) mer behagelig det. Endret 18. februar 2012 av kalif Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Nei, jeg kjøper ikke den heller. Filmen avslører en grunnleggende misforståelse av hvordan samfunnet fungerer, og er en ikke helt overraskende forlengelse av gode gamle "sovereign"-argumenter som en del amerikanere har fremsatt. Argumentene er tåpelige, og filmen er direkte misvisende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå