Gå til innhold

Spotify har ingen kjøpssperre....

morgan_kane

Anbefalte innlegg

Hei, satt isted og tenkte jeg skulle trykke kjøp spotify akkurat når jeg gikk tom for gratisminutter. Det som skjedde var at jeg trykte to ganger uten å verifisere noe og fikk meg premium konto.

Jeg smart som jeg var skulle i samme farta hake av at abbonnemanget ikke fornyet seg automatisk. Dette viste seg også lettere sakt enn gjort. Jeg trykte opp til 10 ganger hvor jeg i tillegg måtte skrive inn passord.

HVA I HELVETE TENKTE JEG DA, er dette lov? Var jo som å gå over ei skikkelig fuktig myr der føttene dine satt fast i gjørma, mens å kjøpe abbonnemanget var som å sykle på asfalt i nedoverbakke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, har på ingen måte tenkt å kreve tilbake pengene fordi jeg skulle kjøpe spotify premium alikavell, men ville ikke at abbonomangen skulle løpe løpsk.

Kortdetaljene mine er allerede registrert, så de trengte jeg tydeligvis ikke å legge inn selv.

Altså det jeg mener, det er ikke juridisk lovlig å godta et par klikk, det jeg mener er at sånn som det er nå så virker det som om spotify har fullmakt over mitt visa kort. Tenk om jeg har PCen oppe på skolen og noen går og trykker kjøp 12mnd?

For det ser ut som om spotify ikke har fullmakt over å kanselere abbonomanget(skriver jeg det rett?), men å kjøpe det krever ingen spesielle tilatelser.

Er dette foresten rett forum? For nå går vi jo inn i dybden på loven :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...