morgan_kane Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hei, satt isted og tenkte jeg skulle trykke kjøp spotify akkurat når jeg gikk tom for gratisminutter. Det som skjedde var at jeg trykte to ganger uten å verifisere noe og fikk meg premium konto. Jeg smart som jeg var skulle i samme farta hake av at abbonnemanget ikke fornyet seg automatisk. Dette viste seg også lettere sakt enn gjort. Jeg trykte opp til 10 ganger hvor jeg i tillegg måtte skrive inn passord. HVA I HELVETE TENKTE JEG DA, er dette lov? Var jo som å gå over ei skikkelig fuktig myr der føttene dine satt fast i gjørma, mens å kjøpe abbonnemanget var som å sykle på asfalt i nedoverbakke... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hva er egentlig problemet? Er det for enkelt å kjøpe abonnement? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Er ikke samsvar mellom vanskelighetsgraden på kjøp og oppsigelse av abbonemang. Også burde det vært passord på kjøp siden det er for enkelt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvordan betalte du? Du må jo logge inn og oppgi kortdetaljer før du får kjøpt noe. Jeg tviler på at det stilles noe krav til denne fremgangsmåten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Oppsigelse av abo er ingen sak. Be banken din om nytt kort uten å melde fra til Spotify om den nye Visa-koden. Lenke til kommentar
Psy Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvorfor gjøre det så vanskelig når du bare kan logge inn på spotify.com og avslutte abonnementet? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vet ikke. Jeg har aldri avsluttet abonnementet på vanlig måte, men det der skjedde meg i vår, så jeg tenkte det kunne være et tips hvis de ellers pleier å være vanskelige. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Altså, har på ingen måte tenkt å kreve tilbake pengene fordi jeg skulle kjøpe spotify premium alikavell, men ville ikke at abbonomangen skulle løpe løpsk. Kortdetaljene mine er allerede registrert, så de trengte jeg tydeligvis ikke å legge inn selv. Altså det jeg mener, det er ikke juridisk lovlig å godta et par klikk, det jeg mener er at sånn som det er nå så virker det som om spotify har fullmakt over mitt visa kort. Tenk om jeg har PCen oppe på skolen og noen går og trykker kjøp 12mnd? For det ser ut som om spotify ikke har fullmakt over å kanselere abbonomanget(skriver jeg det rett?), men å kjøpe det krever ingen spesielle tilatelser. Er dette foresten rett forum? For nå går vi jo inn i dybden på loven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå