Gå til innhold

Hjelp til en ny CFG til CS:S

Anbefalte innlegg

Hoi!

Jeg glemte å ta backup av cfg-fila(ene) mi(ne) når jeg nylig formaterte pc'n min..

Så da må jeg lage en ny, og siden det er så lenge sia jeg lagde den jeg hadde så lurer jeg på litt hjelp..

Det lille jeg husker er at jeg hadde incrementvar-kommandoer på bytting av farger og størrelser på trådkorset, disse kommandoene har blitt forandret siden jeg lagde den der, så hadde akkurat modifisert den til at det skulle passe med de nye kommandoene, men jeg husker jo ikke hva de endte opp på lenger..

Jeg hadde også slik at net_graph 3 var default, F7 var console-knapp, binding av forskjellige nummertaster til hurtigkjøp og slikt, det siste er vel det letteste å få ordna..

Men ja, var flere ting jeg hadde i cfg'n, som feks at døde kropper forsvant når de døde, for å spare pc'n for litt jobb så jeg slapp unna lagg om en nade skulle sprenge i en haug med mennesker og slikt.

Jah, kort og greit, gi meg cfg-kommandoene dine og fortell meg hva de gjør. Så kanskje jeg får nye kule ting i min nye cfg også :)

Og en siste ting, jeg vet ikke helt sikkert lenger hvor den cfg-fila skal ligge, så en kjapp location-check hadde også vært fint. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...