Cuneax Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du kan nå registrere deg og dra nytte av 100 forbedringer. Google+ åpent for alle Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Men er det noen grunn til å melde seg på? Har ikke fått en eneste invitasjon, og kjenner heller ingen som bruker google+. Jeg mistenker at google+ ender opp som facebook for nerder. For lite, for sent, men med løsninger geeks setter pris på (er jo geek jeg også, men altså uten google+-venner, hehe). 3 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Er det virkelig 18-års grense på google plus? Denne funksjonen er ikke tilgjengelig for kontoen din.Du må være over en viss alder for å bruke denne funksjonen. Mer informasjon . 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Jeg har brukt g+ en stund allerede og liker det bedre og bedre.... om det vil ta over for noe som helst er usikkert, men jeg er overbevist om at det er rom for begge to.. På sikt så vil jo bare tiden vise hvem som "vinner". Endret 21. september 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
Gjest medlem-245286 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 G+ er bare genialt, MYE MYE bedre enn face, men venner er litt vanskelig å få inn der da... de får bare komme seg inn ass!"!" Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvorfor er det 18års grense? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Dei vil vere det nyaste og mest revolusjonerande sosiale nettverket, og det dei gjer er å stenge ute deira kanskje største målgruppe, alle under atten. Way to go google, way to go. 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har hatt G+ i sikkert 4 uker nå, men har nesten ikke vært der inne fordi det ikke finnes en kjent person der. Tenkte å kanskje legge til f.eks. en TV Serie fanside, men det gikk jo ikke ann. Nei, G+ kan bli meget bra hvis de får folk dit, men de klarer nok ikke få folk dit, kanskje geeksa 1 Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Yey! Har hatt Google+ en stund nå, og selv om jeg har få venner enda, så kommer det flere og flere Med tiden vil det nok bli meget bra. Må si jeg er meget lei av facebook. Til dere som lurer på det med 18års aldersgrense. Jeg er er 17. og kom inn med invitasjon. (måtte ha invitasjon i starten) men kompisen min som også er 17år kommer ikke inn på Google+. Og ingen av oss vet hvorfor.. Google+ <3 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du har sikkert skrivd at du er over 18 for å få tilgang til Youtube videos. 4 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 shit, skjønne jo at de ikke vil har alle de tullate 12 åringa der som komme til å spamme g+ med masse rare statuser. Men jeg tror nok det hadde holdt å sette den på 15 eller 16+, dem miste rett og slett alt for mange kunder vis de har 18+ inkl. meg, som har ventet så lenge på det her Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Aldersgrensen har vel også noe med videochat-funksjonen. Jeg håper Google+ blir noe mer stueren enn Facebook og andre felleskap - men det vil uansett være folk som kommer til å vise annet enn trynet sitt på webcam. Ved å sette aldersgrense vil ihvertfall Google ha "ryggen klar". Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er 17 som Thorbjørn og jeg er rimelig sikker på at jeg skrev min ekte fødselsdato på Google Accounten min, siden jeg ikke hadde noe behov får å ha en falsk en. Lenke til kommentar
NoKeR Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Helt åpen for alle er det strengt tatt ikke. De har jo ennå ikke klart å gi de som har Google Apps (som faktisk betaler for tjenesten deres) på G+ Følgende melding møtes for oss med Google Apps: Google+ er ikke tilgjengelig for Google Apps ennå. Mer informasjon. Takk for at du er tålmodig! http://wellsb.com/post/7022247022/google-plus-for-google-apps-in-the-coming-months Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Helt åpen for alle er det strengt tatt ikke. De har jo ennå ikke klart å gi de som har Google Apps (som faktisk betaler for tjenesten deres) på G+ Det er åpent for alle. Det er ingen som hindrer deg i å opprette en vanlig gmail-konto og koble den mot G+. Du kan bare ikke dra med deg Google Apps-brukeren din over til G+ enda. Enig i at det er synd den begrensningen er der, men kan til en viss grad forstå det også. Det tar tid å sørge for at alt dette funker bra, og er imponert over det G+ har fått til så langt! :-) personlig har jeg heller ikke så veldig mange venner på G+, men G+ er et genialt virkemiddel for å følge med på hva som skjer i verden, samt diskutere med kilden. Har hatt mange gode diskusjoner på G+! og lært veldig mye nyttig :-) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Aldersgrensen har vel også noe med videochat-funksjonen. Jeg håper Google+ blir noe mer stueren enn Facebook og andre felleskap - men det vil uansett være folk som kommer til å vise annet enn trynet sitt på webcam. Ved å sette aldersgrense vil ihvertfall Google ha "ryggen klar". Skal man ikke kunne videochatte om man er under 18? AtW 2 Lenke til kommentar
josteinr Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Meh.. too late Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg har oppgitt min egen fødselsdato (15. november 1993) og får ikke tilgang nå, eller tidligere ved invitasjoner. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg synes det er helt greit med 18 års grense... Men skjønner jo at de under 18 synes det er litt teit... men dere har jo facebook da ^^ Lenke til kommentar
Grøgger Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Liker ingen av delene. Har lest for mye om hvordan de "samler opp informasjon" om oss og har derfor utviklet litt paranoia for slike nettsteder. Endret 22. september 2011 av Grøgger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå