Gå til innhold

Jeg har Opgradert pcen min til BF3 Lurer på noe

mezri

BF3 Eller MWF3   

12 stemmer

1. 1. Battlefield 3 eller Modernwarfare 3

• Battlefield 3
    • Modernwarfare 3
      0

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=979008&su=A4510314-F157-41A1-BB48-39CE7D2FB563

Her er handle listen min, fra komplett. Jeg lurer bare på om jeg kan kjøre Battlefield 3 på max uten noe FPS dropp elns :D får den pcen idag rundt 8 bygger jeg og en kompis den.

Jobbet hele sommeren og håper den er verdt det. Hvis det er noe som mangler eller anbefalinger så setter jeg pris på det :)

Vurdere og kjøpe SSD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde du spart litt på den unødvendig dyre strømforsyningen, det unødvendig dyre kabinettet samt kjøpt i5 2500k som tross alt yter nøyaktig like godt som i7 i spill ville du hatt ca 2000kr til en SSD.

Men gjort er gjort :D Ingenting galt med valgene sånn sett, bare litt ubalansert. Og ja, den vil sikkert kjøre BF3 fint, men jeg tviler på at noen her inne vet noe mer enn det du enkelt kunne ha funnet ut av selv.

Lenke til kommentar

vell Jeg bare lurte jeg Komakino er ikke så god med pc deler er derfor jeg spør :) men takk

Kan ver jeg kjøper SSD i Helga jeg ser det ann litt kipt med og reformatere men det er sikkert verdt det.

Endret av mezri
Lenke til kommentar

Var kanskje litt kvass så beklager det :) Ser bare så mange BF3-spørsmål om dagen og ingen kommer tilsynelatende noen vei før offisielle krav er kunngjort.

Du har jo mulighet til å klone diskene. Har aldri gjort dette selv og det innebærer vel en viss risiko for krøll, men det blir visst som oftest vellykket.

Lenke til kommentar

Var kanskje litt kvass så beklager det :) Ser bare så mange BF3-spørsmål om dagen og ingen kommer tilsynelatende noen vei før offisielle krav er kunngjort.

Du har jo mulighet til å klone diskene. Har aldri gjort dette selv og det innebærer vel en viss risiko for krøll, men det blir visst som oftest vellykket.

Svarte kansje litt frekt selv du får ha meg unnskyldt xD er på jobb rett etter skole sitter og bare venter til jeg får hentet delene xD

Forstår jo det mange som spør unødvendige spørsmål men husk at posten ligger under emnet "Annet om maskinvare"

Lenke til kommentar

kravene er jo kommet ut?

Recommended system requirements for Battlefield 3

Processor: Quad-core Intel or AMD CPU

RAM: 4GB

Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850

Graphics card memory: 1 GB

Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Lenke til kommentar

kravene er jo kommet ut?

Recommended system requirements for Battlefield 3

Processor: Quad-core Intel or AMD CPU

RAM: 4GB

Graphics card: DirectX 11 Nvidia or AMD ATI card, GeForce GTX 460, Radeon Radeon HD 6850

Graphics card memory: 1 GB

Hard drive: 15 GB for disc version or 10 GB for digital version

Sweet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...