Helpme96 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 I morgen skal jeg ha framføring i fransk og fransk er et av fagene jeg sliter i. I denne teksten skal jeg prøve å si hva jeg har gjort i ferien dette haster veldig !!! Takknemlig om du hjelper meg Je vais vous parler de mes vacances d ete cette annee Je suis aller avec ma famille et mon chien sur un road trip dans la norvege D'abord nous visite mon grand- pere. Nous restee dans trois jours. C'etait agreable de le revoir. Le lendemain nous allons a stavanger. Ou nous sommes alles en ville. C'est une belle ville et le tems etait magnifique. Le meme jour nous sommes alles a preikestolen. La preikestolen est une montagne comme 604 metres plus de la mer. C'est une vue fantastique. En ete il y a vraiment beacoup de touristes. Finalement nous allons a bergen. Il etait triste parce il a ete beacoup fleurs et lumieres apres utøya tragedie En dehors de la tragédie Utøya, j'ai eu de belles vacances Takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Google translate fra engelsk til fransk Så lenge du har god engelsk grammatikk da :/ Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Takk, men er likevel så redd for at noe skal værw feil og jeg dummer meg ut foran hele klassen. Skal prøce det du sa Takker Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Takk, men er likevel så redd for at noe skal værw feil og jeg dummer meg ut foran hele klassen. Skal prøce det du sa Takker Jeg foreslår at du ikke prøver det ut dersom du har et ønske om å lære fransk. Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Nei, stoler ikke helt på translate greia. Men det hjalp litt. Har brukt google translate og ordbok men er redd for at jeg har satt ordene (skrevet feil) slik at det får en annen betydning eller noe Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Teksten din har veldig dårlig flyt, men siden du ikke er mer enn 15 så er det greit. Du bommer på fjellregelen(bøye être før visse verb). La preikestolen est une montagne comme 604 metres plus de la mer wtf? "Preikestolenen er et fjell som 604 m. mer enn havet?" Du bør nok pugge litt mer grammatikk! Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ommelette FROMACH Lenke til kommentar
Helpme96 Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 Er jeg heldig får jeg 3 på framføringa. Fransk er så vanskelig ! Ser opp til alle som har lært seg det. Lenke til kommentar
Kvassbert Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Og det er klart, tyr du til metoder som du har gjort her blir det ikke akkurat lettere. Hvis man sliter i et fag må man jobbe mer med det, ikke mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå