SineTwo Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jepp, jeg var innom computer city på/ved alnabru, og så på listen over mobiler - så da godeste t610 til 3299,- uten abbn. Rimlig bra pris med tanke på at billigste webshop er dyrere enn butikk? @ idiotiske webshops. Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Du skulle ikke slenge inn noen fler @er i den tråden din da Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 kjøpte min T610 for 2575 uten abb og binding. og det var med gratis frakt. Kjøpte en sølv og en blå sånn at jeg og damen kan sende bilder til hverandre Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 kjøpte min T610 for 2575 uten abb og binding. og det var med gratis frakt.Kjøpte en sølv og en blå sånn at jeg og damen kan sende bilder til hverandre :o Hvor da? Lenke til kommentar
Magz Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 kjøpte min T610 for 2575 uten abb og binding. og det var med gratis frakt.Kjøpte en sølv og en blå sånn at jeg og damen kan sende bilder til hverandre Det var ikke i norge iallfall!!! Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 ble kjøpt i singapore for 1 uke siden. har en fetter som bor der og han kjøpte de med seg. og siden han bor rett ved siden av meg så fikk jeg den levert på døren da han kom hjem Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 kjøpte min idag på elkjøp, jeg fikk prisgaranti, prisen var visst på 3399 hos comp. shitty, men bedre service på elkjøp så nå storkoser jeg meg med den Lenke til kommentar
geokri Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 heheh, er ikke computer city eid av Elkjøp?? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 heheh, er ikke computer city eid av Elkjøp?? Er vel svenske Siba som eier Computer City? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 er vel kanskje det, sjekka det, Elkjøp er eid av Dixons, som eier Elkjøp, Pc City, Pc World, Electroworld, osv Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 trenger ikke være lik service da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå