TheSoapmaker Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Hey! Har alltid hatt en dårlig holdning til trening og har det enda. Men selvom jeg har en dårlig holdning til det, "vil" jeg begynne å trene. Grunnen det siste året er at jeg ikke gidder/har råd til å trene på treningsstudio. Jeg vil helst trene musklene så jeg får litt masse, så jeg ikke ser ut som en tynn flis. Har dere noen tips og/eller enkelt treningsprogram for en som helst vil trene hjemme/ute i skogen. Er 17 år, 178 cm høy og 69-70 kg tung. Det jeg er ute etter er som sagt i masse/størrelse på musklene. På forhånd; Takk for svar! Endret 21. september 2011 av TheSoapmaker Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kunne dette vært noe for deg? Det krever riktignok at du kjøper inn litt utstyr, men det gjør alt veldig mye lettere. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 24. september 2011 Forfatter Del Skrevet 24. september 2011 Funnet ut hvordan jeg kan få få nok cash i mnd til treningssenter. Og jeg har funnet et treningsprogram! Men det er for hver dag i uka. Jeg burde vel ikke gå fra 0 ganger i uka til 7 ganger? Burde jeg gå for grunnprogrammet til RYP før jeg går på programmet jeg har nå`? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 RYP er et knallprogram for nybegynnere, og anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Var en ting jeg ikke skjønte. Hvordan måler jeg 10RM på mage? Hvilke øvelser tenker man på da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kjør heller plankevarianter, pike roll outs på ball osv på magedelen. Planke kan du dele opp i f.eks 3 sett á til-du-blir-sliten, på ball kan du ta f.eks 2 eller 3x8. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Men hvordan måler jeg 10RM på mage? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Du trenger ikke måle det. Bare start med f.eks planken til du ikke orker mer, og jobb deg oppover i tiden du klarer. Ikke bry deg om 10RM osv. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Ok! Da kan jeg bare skrive inn hva som helst på kalkulatoren Takk for svar. Da har jeg fått gjort ferdig kalkulatoren og er klar til å begynne! Tusen takk for svar 1 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Kos deg, og stå på. Ikke gi opp! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Tyty!! 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Tyty!! Hvordan går det? Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Tyty!! Hvordan går det? Går ganske greit! Har ikke fått nok penger til å binde meg til et treningssenter enda. Men fant en del vekter hjemme, så jeg trener hjemme foreløpig. Det eneste jeg går glipp av er benkpress, men går foreløpig greit! Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Trenger ikke benk for å trene press. Ta floor press fra gulvet med manualer, for mange er det en sunnere og bedre øvelse enn benkpress Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Jaja. Tar press med manualer. Men har fått høre det er noe forskjell på benkpress og press med manualer. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 26. oktober 2011 Del Skrevet 26. oktober 2011 Hva har du fått høre er forskjellen? På en liste over øvelser du går glipp av ved å bare trene med manualer hjemme, ville ikke benkpress vært det jeg skrev med størst font, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå